شهاب حسینی درگذشت فیلم سقوط شهاب حسینی از هواپیما

خبری در برخی از سایت های زرد منتشر شده مبنی مرگ شهاب حسینی که هواپیمای او سقوط میکند این در حالیست که منظور این سایت ها مربوط به بازی او در سریال شوق پرواز بوده که در نقش عباس بابایی بازی میکند.

شهاب حسینی در نقش عباس بابایی با هواپیما سقوط میکند.

فیلم سقوط شهاب حسینی از هواپیما

سید شهاب الدین حسینی تنکبانی در سال 1352 در تهران به دنیا آمد. او اولین فرزند خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی او در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که به قصد مهاجرت به کانادا آن را ناتمام رها کرد. شهاب حسینی کار خود را با تئاتر دانشجویی و سپس گوینده رادیو آغاز کرد و سپس در برنامه ای به نام اکسیژن در تلویزیون حضور یافت. او در چند برنامه دیگر از جمله بار پا بر پا

شهاب حسینی درگذشت فیلم سقوط شهاب حسینی از هواپیما ، به رنگ صبح، سایه روشن و … به عنوان مجری حضور داشت و بعد از باران بازی در سریال خانوادگی را آغاز کرد.

همانطور که از نام خانوادگی این بازیگر مشخص است وی اهل تنکابن مازندران و دارای دو خواهر و یک برادر است. برادرش در عرصه موسیقی فعال است و مهدی نام دارد. پدرش سید فخرالدین حسینی است که در کنار دبیر آموزش و پرورش در کار تالیف و ترجمه کتاب بوده و چندین کتاب و رمان با ترجمه از وی منتشر شده است. وی در بهمن 1392 درگذشت. جالب است بدانید که پدرش پس از فارغ التحصیلی به دانشکده خلبانی رفت، اما در دوران قبل از انقلاب به دلیل سیاسی بودن اخراج شد. 30 سال در آموزش و پرورش کار کرد و در عین حال به هنر علاقه خاصی داشت. پدر شهاب حسینی شعر می گفت، داستان می نوشت و حتی فیلمنامه ترجمه می کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *