شیرین نجفی همدست اصلی روح الله زم دستگیر شد

شیرین نجفی همدست اصلی روح الله زم دستگیر شد

شیرین نجفی همدست اصلی روح الله زم دستگیر شد جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شیرین نجفی که در فرانسه زندگی میکرد و یکی از ادمین های روح الله زم بود توسط نیروهای امنیتی سپاه دستگیر شد و در حال حاضر در زندان به سر میبرد.

سخنگوی قوه قضاییه درباره شیرین نجفی میگوید که او توسط نیروهای اطلاعات دستگیر و به ایران بازگردانده شده است و در حال حاضر در زندان به سر میبرد.

شیرین نجفی همدست اصلی روح الله زم دستگیر شد

اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره پرونده روح الله زم و اینکه آیا رسیدگی به پرونده همدستان او از جمله شیرین نجفی آغاز شده است؟ گفت: این پرونده ابعاد گسترده‌ای دارد. بخشی منتهی به رای شد اما این پرونده به اتمام نرسیده. اخیرا از ناحیه دادگاه بعد از صدور کیفر خواست در مورد ۶ نفر دیگر از متهمان دیگر حکم صادر شده و ۶ نفر به محکومیت حبس دو تا ۱۰ سال محکوم شدند.
به گزارش رکنا، وی افزود: خانمی که گفتید در زمره افرادی است که دستگیر شد و تحت تعقیب قرار گرفت و حکم صادر شده و محکومیت یافته اما چون قطعی نشده و در مرحله تجدیدنظر خواهی است از بیان عناوین اتهامی و موضوعات مربوط به میزان دقیق آنها معذورم. در مورد نفر دیگر در پرونده کیفرخواست صادر شده و هفته آینده دادگاه برگزار می شود.

شیرین نجفی ادمین آمد نیوز یکی از چهره‌هایی است که پس از دستگیری روح الله زم زیاد از او صحبت می‌شود. برخی گفته‌اند او عامل نفوذی سپاه برای کشاندن زم به عراق بوده و برخی معتقدند او ربطی به این ماجرا نداشته است. شیرین نجفی با نام مستعار سودابه خرسند نیز فعالیت می‌کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *