فیلم کامل مصاحبه علی کریمی و مکس امینی را ببینید + حواشی

فیلم کامل مصاحبه علی کریمی و مکس امینی را ببینید + حواشی

فیلم کامل مصاحبه علی کریمی با مکس امینی را ببینید با حواشی و جزئیات مصاحبه علی کریمی با مکس امینی را ببینید.

علی کریمی فوتبالیست مشهور کشورمان سالها سابقه بازی در تیم ملی ایران و باشگاه های بزرگ همچون بایرن مونیخ را در کارنامه دارد.

فیلم کامل مصاحبه علی کریمی با مکس امینی

او این روزها به یک لیدر اغتشاشگر و ضد انقلاب تبدیل شده است و به قول رسانه های اصولگرا علی کریمی شمشیر خود را از رو بسته است.

با اغتشاشات در کشورمان علی کریمی ابتدا حمایت های پراکنده ای از معترضان می کرد اما بعد از گذشت یک ماه و در اوایل آبان ماه به صورت رسمی به عنوان یک لیدر علیه نظام فعالیت کرد.

حالا علی کریمی با یکی از خبرنگاران شبکه ایران اینترنشنال به نام مکس امینی مصاحبه انجام داده است و بی‌پروا علیه نظام موضع می‌گیرد و صحبت می کند.

فیلم کامل مصاحبه علی کریمی و مکس امینی را ببینید + حواشی

همچنین ببینید:

 

علی کریمی معتقد است نباید اغتشاشات پایان یابد و تا براندازی کامل باید در خیابانها ماند.

علی کریمی گفته می شود که در حال حاضر در دبی به سر میبرد قبل از اینکه به دبی مهاجرت کند همه اموال خود را در ایران فروخته و سپس مهاجرت کرده است چرا که مراجع قضایی حکم توقیف اموال او را در کشور داده بودند که چیزی نصیب آنها نشد.

علی کریمی سالهاست که در عرصه فوتبال فعالیت حرفه‌ای داشته و به عنوان یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران شناخته می شود.

خبرگزرای فارس نوشت:

انگیزه علی کریمی از انتشار این توییت معلوم نیست؛ کریمی بارها نشان داده است برای خودنمایی حاضر است چنین جوسازی‌هایی را انجام دهد اما تحلیل پروژه‌های جاری ضدانقلاب و عملکرد این جریان در هفته‌های گذشته نشان می‌دهد که این توییت می‌تواند شروع یک پروژه کشته‌سازی با محوریت خود علی کریمی باشد. قابل پیش‌بینی است در شرایط کنونی «خون» کریمی از «نفس» او بیشتر به درد ضدانقلاب می‌خورد. در شرایطی که آشوب‌ها فروکش کرده است و رسانه‌های ضدانقلاب برای بازتولید آشوب‌ها نیازمند یک شوک جدی هستند، کریمی می‌تواند سوژه خوبی برای تحریک عواطف عمومی باشد.

کریمی از چند جهت برای ضدانقلاب جذاب‌تر از امثال نیکا، سارینا و آرنیکا است:

اول: اینکه کریمی شناخته شده‌تر است و نیازی به فشار رسانه‌ای برای شناساندن و شهرت او نیست، در حالی که موج‌سازی رسانه‌ای برای معرفی سوژه‌های گمنام سخت‌تر است.

دوم: نسبت کریمی با اغتشاشات نیز شفاف‌ است و نیازی به خرج انرژی برای مظلوم نمایی نیست.

سوم: کریمی خارج از کشور است و صحنه‌سازی و سناریو نویسی برای پروژه کشته‌سازی بسیار راحت‌تر است. تصاویری که قابل تولید است به مراتب می‌تواند حرفه‌ای‌تر و اقناع‌پذیرتر باشد.

چهارم فعال کردن برخی نهادهای بین المللی با توجه به امکان سندسازی در خصوص پروژه کریمی امکان‌پذیر است و می‌تواند به عنوان پروژه مکمل در نظر گرفته شود.

ضرب‌المثل قدیمی ایرانیان می‌گوید «نترس از آن که های‌وهوی دارد؛ از آن بترس که سر به تو دارد» ولی در شرایطی که اوضاع پیچیده است و پروژه‌های مختلفی از سوی دشمن در حال اجرا است باید از کریمی مراقبت کرد؛ خود کریمی بیشتر از همه باید مسوول این مراقبت است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

4 نظر

  1. فیلمش کو؟

  2. علی کریمی غلط کرد که به جوانا مردم میگه برین بکشین و اون احمقاهم اطاعت میکنن الانم میگه فلانی میخاد اعدام بشه نزارین
    اخه جنایتکار تو توی خون شهدا و این جوونای قاتل ساده لوح شریکی

  3. خود بزرگ بینی و خریت؛ و نفهمیدن فرق بین دنیایی مجازی تا دنیای واقعی کار دست این بشر داد ،وطن فروشی هم جاده ست که ته نداره امیدوارم هر چه زودتر خودش رو از این باتلاق نجات بدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *