صاحب سگ را در تصویر پیدا کنید +جواب (معماهای جذاب برای چالش)

صاحب سگ را در تصویر پیدا کنید (معماهای جذاب همراه پاسخ) را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

صاحب سگ را در تصویر پیدا کنید (معماهای جذاب همراه پاسخ)

حل معما یکی از تکنیک های مهم برای تقویت حافظه است که با این روش میتوان از مرگ سلول های خاکستری مغز که مسئول حافظه انسان هستند جلوگیری نمود.

صاحب سگ را در تصویر پیدا کنید

کافی است تا برای یافتن صاحب سگ در این عکس آن را به صورت عمودی نگاه کنید بعد اگر کمی توجه کنید به چهره سگ خواهد توانست چهره مردی را ببینید که بر صورت سگ نقش بسته است. این صورت همان صاحب سگ است. این جواب معمای صاحب سگ را در تصویر پیدا کنید بود.

صاحب سگ را در تصویر پیدا کنید (معماهای جذاب همراه پاسخ)

تاثیر حل معما بر مغز

حل معما یک فعالیت تفریحی شناختی کم هزینه و ذاتاً انگیزشی است که می تواند به تنهایی یا با دیگران و بدون نیاز به کار با دستگاه دیجیتال اجرا شود. در صورت نتایج مثبت، این ویژگی‌ها امکان اجرای آسان معما را در عمل بالینی به عنوان راهی برای بهبود عملکرد مغز فراهم می‌کند. اینکه آیا اختلال شناختی و از دست دادن استقلال در عملکرد روزمره ممکن است در درازمدت پیشگیری شود یا به تاخیر بیفتد، باید در مطالعات آینده مورد بررسی قرار گیرد.

اختلالات عصبی شناختی مانند اختلال شناختی خفیف و زوال عقل به طور فزاینده ای به مسائل مهم مراقبت های بهداشتی تبدیل می شوند مشارکت در فعالیت های چالش برانگیز شناختی با کاهش خطر ابتلا به اختلالات شناختی آینده و زوال عقل  همراه است. این یکی از عواملی است که بیشترین تأثیر پیش بینی شده بر شیوع زوال عقل آلزایمر را دارد کارآزمایی‌های تصادفی‌سازی و کنترل‌شده اثرات شناختی سودمند فعالیت‌های شناختی مختلف مانندمعما برای تقویت ذهن بسیار مهم است.

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *