فیلم صحبت های آیت الله علم الهدی درباره بوی دهان روزه دار

انتشار 20 فروردین 1401 * فیلم صحبت های آیت الله علم الهدی درباره بوی دهان روزه دار و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم صحبت های آیت الله علم الهدی درباره بوی دهان روزه دار

صحبت های آیت الله علم الهدی درباره بوی دهان روزه دار

آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد روز گذشته درباره روزه‌داری سخنرانی کرد که در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های مختلفی را در پی داشته است.

آقای علم الهدی درباره کسانی که روزه گرفته اند میگوید که روایت داریم که روزه دار قبل از اینکه افطار کند نباید مسواک بزند تا فرشتگان از بوی دهان او لذت ببرند این صحبت ها باعث شده که در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های به وجود بیاید.

لازم به ذکر است که آیت الله علم الهدی از حامیان سرسخت طرح صیانت از فضای مجازی بوده و به شدت از نمایندگان مجلس مبنی بر راه اندازی نشدن اینترنت ملی انتقاد می کند برخی از صحبت های آیت الله علم الهدی در فضای مجازی حسابی بازتاب داشته است.

آیت الله علم الهدی در حال حاضر نماینده مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه شهر مشهد هستند. آیت الله علم الهدی در دهم شهریور ماه سال 1323 در شهر مشهد دیده به جهان گشود و در حال حاضر حدودا 75 ساله هستند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا