طرح جدید معافیت از سربازی با دادن مالیات سال 99 +فیلم

طرح جدید معافیت از سربازی با دادن مالیات سال 99 +فیلم

طرح جدید معافیت از سربازی با دادن مالیات + فیلم جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

طرح جدید معافیت از سربازی با دادن مالیات

معافیت سربازی یکی از مباحثی بوده که در بین مردم بسیار اهمیت دارد که شرایط هر مشمول را میتواند بررسی کرده و درباره اعزام به خدمت و یا معافیت برنامه ای در نظر گرفت.

به خصوص اینکه با افزایش مدت زمان دوران سربازی این امر حائز اهمیت خواهد بود البته از گذشته تا کنون طرحهای مختلفی برای معافیت از سربازی در دستور کار قرار گرفته است که به مرور تغییر یافته است.

بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تمام مردان بالای 18 سال ایرانی، به جز مواردی که استثنا شده‌اند، باید به خدمت سربازی بروند. گذراندن دوره سربازی برای تمامی مشمولین اجباری است و مشمولین قبل از پایان این دوره از انجام هرگونه خدمات دولتی و استفاده از برخی خدمات شهروندی بازداشته می‌شوند، مگر با ارائه مدرک معافیت موقت.

طرح جدید معافیت از سربازی با دادن مالیات سال 99 +فیلم

حتی کشورهایی مانند کوبا هم وجود دارند که زنان هم مجبورند به سربازی بروند. با این حال برخی از افرادی که به سن 18 سال می‌رسند از خدمت سربازی معاف می‌شوند. این افراد قطعا باید شرایط معافیت سربازی را داشته باشند. که در این گزارش به بررسی شرایط معافیت می‌پردازیم.

در این باره ابولفضل ابوترابی، نماینده مردم اصفهان در برنامه زنده تلویزیونی در مورد طرح جدید مجلس که خبر خوشی برای مشمولان غایب سربازی نیز بود بیان کرد

وی افزود در مجلس شورای اسلامی جزئیات طرح جدید مجلس برای معافیت از خدمت سربازی علام شده است که در ادامه فیلم آن را مشاهده می کنید

همچنین ببینید: طرح سربازی دختران + واکنش سردار کمالی و شوخی کاربران

برنامه “تهران 20” شبکه 5 شنبه شب سوم آبان میزبان ابوالفضل ابوترابی، نماینده شهرستان های نجف‌آباد و تیران بود که محمد دلاوری ، مجری این برنامه سوالاتی را از وی  پیرامون موضوعات  چالش های قانون خدمت ، از جمله افزایش زمان خدمت و پرداخت نشدن حقوق قانونی سربازان، شرایط رفاهی سربازان در پادگان ها و …  مطرح کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *