طرح جوانی جمعیت ایران خودرو چیست آموزش کامل ثبت نام

طرح جوانی جمعیت ایران خودرو چیست آموزش کامل ثبت نام در طرح جوانی جمعیت ایران خودرو و مادران را در این صفحه ببینید.

طرح جوانی جمعیت ایران خودرو چیست آموزش کامل ثبت نام در طرح جوانی جمعیت ایران خودرو و مادران را در این صفحه ببینید.

طرح جوانی جمعیت ایران خودرو چیست

ایران خودرو طرحی به نام فروش فوری خودرو برای مادران و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت راه اندازی کرده است که مادران جوانان بتوانند در سامانه ثبت نام کنند و احتمال برنده شدن در قرعه کشی پیش فروش خودرو برایشان افزایش یابد.

هدف از این کار حمایت از خانواده و مادران جوان بوده تا امتیاز ویژه‌ای برای آنها صورت بگیرد در این طرح که توسط وزارت صنعت و معدن و تجارت راه اندازی شده است تمامی شرکت های خودروسازی دولتی و خصوصی باید محصولات خود را از طریق سامانه یکپارچه فروش خود را در اختیار مردم برای پیش فروش قرار بدهند و متقاضیان فقط با ورود به یک سایت اقدام به خرید خودرو کنند.

این درحالی بوده که قبلاً متقاضیان باید برای خرید محصولات سایپا به سایت سایپا و برای خرید محصولات ایران خودرو به سایت ایران خودرو مراجعه می‌کردند اما در این طرح همه محصولات شرکت های مختلف در یک سایت قرار گرفتند و کاربران می توانند فقط یک خودرو را انتخاب کنند.

البته این سایت و طرحی که راه اندازی شده است مشکلات عجیب و غریبی دارد به گونه‌ای که برخی از خودروها همانند انواع کوییک و ساینا و پراید ۱۵۱ و شاهین در حالی که در سایت امکان خرید وجود دارد اما در رسانه ها اعلام شده که این خودروها پیش فروش نمی شود اما مردم می توانند ثبت نام کنند که در نوع خود بسیار عجیب و غریب می باشد.

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو

  • مرحله اول: متقاضی با مراجعه به سامانه com.iranecar.sale نسبت به انتخاب شرکت خودروساز و خودروی مورد نظر خود اقدام می‌کند.
  • مرحله دوم: پس از انتخاب روش ثبت نام (فروش فوق العاده یا پیش فروش عادی)، متقاضی به مرحله ثبت اطلاعات هویتی هدایت شده تا نسبت به ایجاد / ویرایش پروفایل اقدام کند.
  • نکته: متقاضیان می‌توانند قبل از انتخاب خودرو و روش ثبت نام نیز نسبت به ایجاد پروفایل در سایت مذکور اقدام کنند.
  • مرحله سوم: در پایان فرآیند ثبت نام، به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می‌شود.
  • مرحله چهارم: مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می‌شود.
  • مرحله پنجم: فهرست منتخبین قرعه کشی پس از پایان ثبت نام از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی com.iranecar.sale اعلام می‌شود و متقاضی باید با مراجعه به سامانه مذکور، از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب در قرعه کشی) مطلع شود.
  • مرحله ششم: فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت ۳ روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس: ir.ikco.esale واریز کنند. در صورت عدم واریز وجه، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا