طرح مجلس برای پرداخت یارانه غیرنقدی ! مردم را چه فرض کردند؟

طرح مجلس برای پرداخت یارانه غیرنقدی ! مردم را چه فرض کردند؟

طرح مجلس برای پرداخت یارانه غیرنقدی ! مردم را چه فرض کردند؟ چرا به جای اینکه جلوی رانت و دلالی را بگیرند به دنبال غذای نذری دادن به مردم هستند!

ماجرای طرح مجلس برای پرداخت یارانه غیرنقدی

سید محمد رضا میرتاج الدینی؛ نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس میگوید که به دنبال طرحی هستیم که بتوانیم کلاهای اساسی مردم را تامین کنیم و یارانه غیرنقدی بپردازیم

طرح مجلس برای پرداخت یارانه غیرنقدی ! مردم را چه فرض کردند؟

تجربه نشان داده که اینگونه اقدامات هیچ علاجی بر درد اقتصادی مردم نخواهد نداشت.

مگر مردم ایران فقط گرسنه هستند که با چند خوراکی سیر شوند؟! جوانانی که هیچ امیدی به آینده ندارند و نمیتوانند برای 2 روز اینده خود برنامه ریزی داشته باشند جز حسرت و اندوه کاری دیگر از دست شان بر نمی اید.

آیا پرداخت یارانه ناچیز نقدی و غیرنقدی میتواند برای مردم ایران آینده ساز شود؟

به گفته سید محمد رضا میرتاج الدینی حساب یارانه‌ای ۶۰ میلیون نفر به صورت غیرنقدی برای خرید اقلام اساسی غذایی شارژ خواهد شد، این یارانه جدای از یارانه نقدی و بلاعوض خواهد بود.

تزریق پول های ناچیزی برای تامین معیشت مردم همانند داروی مسکنی خواهد بود که درد را برای چند ساعت آرام میکند و بعد از چند ساعت دردی که ناشی از ریشه های یک بیماری کلا اقتصادی است مردم را از پای در می اورد.

آقای میر تاج الدینی تقویت قدرت خرید مردم در این شرایط اقتصادی را هدف اصلی این طرح خواند و گفت: طبق آمار مرکز پژوهش‌ها میانگین مواد غذایی مورد نیاز یک نفر در خانواده، ۱۲۰ هزار تومان است البته این رقم در شرایط مختلف، متفاوت است لذا ما می‌خواهیم حداقل ۵۰ درصد این رقم را برای خانواده‌ها تامین کنیم.

وی یادآور شد: این کارت امکان نقدشوندگی ندارد و صرفاً برای خرید در فروشگاه هاست در همان کارت یارانه نقدی شارژ می‌شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *