طلاق بهاره رهنما از حاجی لو رفت فیلم واکنش بهاره رهنما رو ببینید

طلاق بهاره رهنما از حاجی لو رفت فیلم واکنش بهاره رهنما رو ببینید

طلاق بهاره رهنما از حاجی لو رفت فیلم واکنش بهاره رهنما رو ببینید

مراسم افتتاحیه رستوران امیر خسرو عباسی روز گذشته برگزار شد که بسیاری از بازیگران سرشناس در آن حضور داشتند امام خبری از بهاره رهنما نبود که نشان دهنده طلاق آنها میباشد.

طلاق بهاره رهنما از حاجی لو رفت فیلم واکنش بهاره رهنما رو ببینید

طلاق بهاره رهنما از حاجی لو رفت

بهاره رهنما بازیگر جنجالی و سرشناس کشورمان که با حضور در شبکه‌های اجتماعی همیشه به تیتر اول رسانه ها تبدیل می شود این روزها همچنان موضوع بحث رسانه ها قرار دارد .

او قبلا با پیمان‌قاسم‌خانی ازدواج کرده بود و بعد از مدتی از یکدیگر جدا شدند و سپس با یک تاجر ازدواج کرد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

حالا بعد از ازدواج دومش در فضای مجازی با خبرهایی مبنی بر جدایی از از همسر تاجر به گوش می‌رسد .

گویا در چند ماه اخیر بهاره رهنما در مراسم مختلف هنری به صورت تنها حضور پیدا کرده و از همسرش خبری نبوده است و همین سبب شده که شایعه طلاق و از همسرش در فضای مجازی منتشر شود گفتنی است خانم بهاره رهنما دارای یک فرزند دختر به نام پریا بوده که در آمریکا زندگی می کند

خانم رهنما در اینستاگرامش حسابی فعال بوده با انتشار پست‌های مختلف هر از گاهی سوژه برای رسانه ها درست می کند

بهاره رهنما در سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.

ستوری پر بحث بهاره رهنما در اینستاگرامش، واکنشی بود که به اخبار مربوط به رد شایعه طلاق او از امیرخسرو عباسی در فضای مجازی دست بدست میشد و بازیگر فیلم های افعی و پاستاریونی بظاهر حقیقت ماجرا را به گونه ای غیرمستقیم فاش کرد و میتوان گفت این استوری، اولین واکنش او به اخبار مربوط به جدایی از همسر دومش بود.

بسیاری از سلبریتی ها و کاربران فضای مجازی این صحبت های بهاره رهنما را مورد انتقاد قرار دادند بهاره رهنما پیش از این با حضور در برنامه شام ایرانی مورد توجه بسیاری از بینندگان قرار گرفته بود

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *