ماجرای جدایی بهنوش بختیاری از همسرش محمدرضا آرین

طلاق بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین

ماجرای طلاق بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین چیست ؟ جزییات خبر را در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

ماجرای استوری جنجالی بهنوش بختیاری

خانم بهنوش بختیاری بازیگر معروف سینما ایران در صفحه رسمی اینستاگرام خود استوری معنی دار را منتشر کرد که سبب شایعاتی در فضای مجازی مبتی بر جدای وی از همسرش را داد که حال باید دید واکنش خود او چه می باشد .

ماجرای جدایی بهنوش بختیاری از همسرش محمدرضا آرین

وی در صفحه رسمd اینستاگرامش در بخش استوری متنی مبنی بر اینکه نباید بمانیم ! او نوشت بهای نگه داشتن یک زن کنار خود مهر است نه مهریه ، زمانی که نه مهر است و نه عشق ، خداحافظی بهترین کار است . همه مهر عالم به پای تو ولی خداحافطی بی مهر من ….

طلاق بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین+عکس

بیوگرافی بهنوش بختیاری

خانم بختیاری در بیست نهمین روز از اردیبهشت ماه سال 1354 در شهر تهران دیده به جهان گشوده است وی در یک خانواده 6 نفری متولد شده و اصالتا بختیاری می باشد.

ازدواج و همسر

بهنوش در سال 1387 با آقای محمدرضا آرین ازدواج کرده است که از نویسنده های کشورمان می باشد اما تا به حال هیچ عکسی از وی منتشر نشده است.

بیشتر ببینید: ماجرای طلاق آناشید حسینی از امیر محسن مرادیان

بختیاری در یک مصاحبه به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت:مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *