فیلم کامل عاقبت عمامه پراکنی را ببینید (دماغ شکسته و چشم کبود)

فیلم کامل عاقبت عمامه پرانی را ببینید (18+)

فیلم کامل عاقبت عمامه پرانی را ببینید (18+)

فیلم کامل عاقبت عمامه پرانی را ببینید (دماغ شکسته و چشم کبود) عمامه پران مجازات شد امامه پرانی یکی از اقدامات زشت بوده که توسط رسانه های ضد انقلابی مورد حمایت قرار گرفته است و بسیاری از نوجوانان را تحریک و ترغیب به هتک حرمت به لباس روحانیون می کنند.

فیلم کامل عاقبت عمامه پرانی را ببینید

چند روز اخیر رسانه‌های بیگانه با انتشار ویدیو هایی از حمله برخی از نوجوانان به روحانیون و انداختن عمامه آنها نوجوانان را تحریک می کنند تا به این کار خود ادامه بدهند.

رسانه های بی گانه این کار را پاسخ به حجاب اجباری عنوان می‌کنند متاسفانه برخی از نوجوانان فریب رسانه های بیگانه را خورده و در این حرکت گام برداشتند.

حالا ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که یک پسر نوجوان هنگام انداختن امامه یک روحانی توسط مردم دستگیر شده و مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

در این ویدیو بینی پسر نوجوان شکسته و چشمانش کبود شده است.

به هر حال دشمن از هر ترفندی برای منزوی کردن مبلغان دین استفاده می‌کنند و حالا به سراغ نسل جدید آمده‌اند و از نوجوانان استفاده ابزاری می کنند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. پیش از سال ۵۷ که مدارس به صورت اسلامی اداره نمی‌شد و از طرفی هم برهنگی و هم مشروب‌خوری رواج داشت، عمامه‌پرانی مرسوم نبود چرا حالا هست؟ معلومه که مشکل از آقانظامه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *