عمامه پراکنی (انداخن عمامه) روحانیون و طلبه ها کار زشت اغتشاشگران

عمامه پرانی (انداخن عمامه) روحانیون و طلبه ها کار زشت اغتشاشگران

عمامه پرانی (انداخن عمامه) روحانیون و طلبه ها کار زشت اغتشاشگران در خیابان که این روزها ویدیوهایی در رسانه های خارجی منتشر میشود.

عمامه پراکنی (انداخن عمامه) روحانیون و طلبه ها کار زشت اغتشاشگران

ماجرای عمامه پرانی (انداخن عمامه) روحانیون در خیابان

عمامه پراکنی یکی از کارهای زشت توسط برخی از معترضان کم سن و سال در خیابان بوده که ویدیو های آن در رسانه های ضد انقلابی با استقبال روبرو شده است.

شبکه های معاند نوجوانان را تحریک به انداختن عمامه روحانیون در خیابان کرده و از آنها خواسته است که از این کار خود فیلمبرداری کنند کار بسیار زشتی که این رسانه ها به آن دامن می زنند.

همچنین ببینید: فیلم رفیق شدن دو روحانی با عمامه پران های نوجوان

بدون شک اگر معترضان مشکلشان حجاب اجباری است پس باید این را به خوبی درک کنند که خودشان باید به عقاید دیگران احترام بگذارند و اینکه اهانت به روحانیون و لباس آن ها در هیچ جای اخلاق و فرهنگی پذیرفته نیست.

اما شاید برای شما هم جالب باشد که این کار ۲۰ سال پیش نیز توسط برخی از گروه‌های تندرو صورت می گرفت در سال ۱۳۷۸ امامه عبدالله نوری وزیر وقت کشور توسط تندروها مورد اهانت قرار گرفت و در سال ۸۸ لباس مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات مورد اهانت قرار گرفت امیدواریم که شاهد چنین اقداماتی در خیابانها نباشیم و نوجوانان نیز با هر فراخوانی تحریک نشده و بر روی رفتار خود عمل کنند.

نماینده روحانی مجلس: عمامه پرانی، توطئه شیاطین است

محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر اصفهان گفت: پدیده پراندن عمامه از سر روحانیون توطئه شیاطین است وکسانی که چنین کاری کردند باید بدانند امام علما و روحانیون آقا امام حسین نه تنها عمامه‌اش را پراندند بلکه سر را هم به همراه عمامه پراندند اما روز به روز محبوبیت ایشان افزایش یافت. این پیامی است برای کسانی که فکر می‌کنند خط دیانت و حاکمیت از بین می‌رود.

نقدعلی داستانی از دعوای کفتار و شیر را مثال زد و گفت کفتار هر روز با دم شیر بازی می‌کرد و شیر با او مدارا می‌کرد اما زمانی که شیر دید مزه کار زیر دهن کفتار رفته، گوشمالی مفصلی به کفتار داد، بنابراین عرض می‌کنم ممکن است روحانیون مدارا کنند و حوصله به خرج بدهند اما کسانی که با دم شیر بازی می‌کنند بدانند نتیجه عملشان را خواهند دید و این پیامی است برای کسانی که جوانان را تحریک می‌کنند.

خبرآنلاین

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *