عامل شلیک هواپیمای اوکراینی کیست عکس او را ببینید

عامل شلیک هواپیمای اوکراینی کیست عکس او را ببینید

عامل شلیک هواپیمای اوکراینی کیست عکس او را ببینید

عامل شلیک هواپیمای اوکراینی کیست عکس او را ببینید روز گذشته دادگاهی عامل شلیک به هواپیمای اوکراینی برگزار شد.

عامل شلیک هواپیمای اوکراینی کیست

درباره جزئیا این جلسه دادگاه هنوز اطلاعاتی رسانه ای نشده است اما با توجه به تصویری که از دادگاه وجود دارد شناسایی این فرد کار سختی است چرا که از پشت سر از او عکس گرفته شده است.

پرواز شماره ۷۵۲ هواپیمایی بین‌المللی اوکراین یک پرواز مسافربری متعلق به خطوط هوایی اوکراین  از تهران به کیف بود که در ۱۸ ژانویه ۲۰۱۸ توسط پدافند هوایی سپاه سرنگون شد. همه 176 مسافر آن پرواز جان باختند.

عامل شلیک هواپیمای اوکراینی کیست عکس او را ببینید

شاید یکی از پرمخاطب ترین اخبار جهان مربوط به 18 دی ماه 1398 باشد که پنج روز پس از ترور سردار سلیمانی قلب ایران را لمس کرد. تنها ساعاتی از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد نگذشته بود که خبر سقوط هواپیمای اوکراینی تیتر یک روز شد. در این حادثه تمامی سرنشینان این هواپیما از جمله خلبان و خدمه جان خود را از دست دادند. فهرست‌های منتشر شده توسط مراکز دانشگاهی ایران و رسانه‌های کانادایی نشان می‌دهد که تعدادی از کشته‌شدگان متخصص و نخبگان علمی بودند.

در اولین ساعات پس از حادثه، اطلاعات ضد و نقیض زیادی از سوی مسئولان منتشر شد، به عنوان مثال «قاسم بنیاز» سخنگوی وقت وزارت راه و شهرسازی صبح چهارشنبه علت این حادثه را آتش سوزی در قسمت موتور هواپیما اعلام کرد. یا «حسن رضایی فر، رئیس کمیسیون بررسی سوانح هوایی کشوری» نیز از پیدا شدن دو جعبه سیاه هواپیما در محل سقوط هواپیما خبر داد .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *