عبدالناصر همتی خواهرزاده هاشمی رفسنجانی است؟ +عکس

عبدالناصر همتی خواهرزاده هاشمی رفسنجانی است؟ +عکس

عبدالناصر همتی خواهرزاده هاشمی رفسنجانی است؟ +عکس و جزییات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عبدالناصر همتی خواهرزاده هاشمی رفسنجانی است؟

خبری عجیب در رسانه ها و به خصوص شبکه های اجتماعی منتشر شده مبنی بر اینکه عبدالناصر همتی خواهرزاده هاشمی رفسنجانی است!!! این در حالیست که این دو نفر هیچ نسبتی با هم ندارند جز اینکه در دوره هایی با هم همکار بوده اند.

عبدالناصر همتی خواهرزاده هاشمی رفسنجانی است؟ +عکس

آقای همتی در دوران ریات جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۳۷۳ تا ۱۸ خرداد ۱۳۸۵ به عنوان رئیس کل بیمه مرکزی ایران فعالیت داشته است و از همین رو همیشه از حامیان رفسنجانی بود.

با توجه به اینکه اقا همتی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 کاندید شده و تایید صلاحیت گردیده است گویا جبهه ای علیه او در فضای مجازی به راه افتاده و هر روز یک شایعه برای او درست میکنند چندی پیش هم شایعه شده بود که دخترش در خارج کشور زندگی میکند که آقای همتی به این خبر واکنش شدید نشان داد.

عبدالناصر همتی متولد ۱۳۳۶ سیاستمدار و اقتصاددان ایرانی است، که هم‌اکنون به عنوان رئیس کل بانک مرکزی ایران و نیز استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران فعالیت می‌کند.

عبدالناصر همتی سال ۵۷ دوره کارشناسی دانشگاه تهران را آغاز کرد؛ و در همان دانشگاه سال ۶۷ فوق لیسانس خود را دریافت کرد و درجه دکترای اقتصاد خود را در سال ۱۳۷۲ از دانشگاه تهران اخذ و رساله خود را با حضور در دانشگاه لندن تکمیل کرد و به اتمام رساند. عبدالناصر همتی دانشیار دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران است و تدریس‌کنندهٔ اقتصاد کلان و اقتصاد انرژی در دانشگاه‌های ایران است.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. اسداله امین

    همه اینها را من ازمایش کردم بااینها جای نمیرسید….رییسی را جوار ضریح امام رضا ع دیدم به او گفتم از قوه قضائیه شاکی هستم از دولت در دیوان عدالت اداری شکایت میکنم بحقم نمیرسم از مردم در دادگاهها شکایت میکنم بحقم نمیرسم محل نگذاشت حرفی نزد..‌به حرمت امام رضا کاریمیکردی روز بعد سیل امد مردم ایران را درنامه ای ۶روز قبل به رییس دیوان عدالت نفرین کردم بعد این نامه را عید مهدی چمران دید گفت چرامردم رانفرین کردی انهاکه قشم رفتند نفرین نکردی!گفتم،چیه،باهم سریک سفره خوردیت حالا باهم دشمن شدیدی مردم به شما رای میدهند مردم ظلم میشه سکوت میکنند…بعد حتی خواب دیدم صواب کردم باعث شدم به موجودات در اثرهمان دعایانفرین درجوار امام رضا ع اب دادند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *