فیلم کامل عدم خواندن سرود ملی بازیکنان فوتبال تیم ملی در بازی با انگلیس

فیلم کامل عدم خواندن سرود ملی بازیکنان فوتبال تیم ملی در بازی با انگلیس

فیلم کامل عدم خواندن سرود ملی بازیکنان فوتبال تیم ملی در بازی با انگلیس

فیلم کامل عدم خواندن سرود ملی بازیکنان فوتبال تیم ملی در بازی با انگلیس که حواشی زیادی را در فضای مجازی به وجود آورده است.

نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان فوتبال مورد حمایت رسانه های بیگانه قرار گرفته است.

شب گذشته دیدار تیم ملی ایران و انگلستان در حالی برگزار شد که در ابتدای مسابقه حواشی به وجود آورد و بازیکنان تیم ملی از خواندن سرود ملی امتناع کردند و باعث شد که جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به راه بیفتد.

فیلم کامل عدم خواندن سرود ملی بازیکنان فوتبال

بازیکنان تیم ملی به دلیل حضور در مراسم دیدار با ابراهیم رئیسی و بیان نکردن حوادث اخیر باعث شد که مورد انتقاد برخی از کاربران فضای مجازی قرار بگیرد و حالا با نخواندن سرود ملی جبهه دیگر نیز علیه بازیکنان تیم ملی انتقاد می کنند.

بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی باید تمرکز لازم را بر روی فوتبال داشته باشند اما بیشتر حواشی درگیر این بازیکنان شده است و نتیجه آن را در دیدار اول با انگلستان شاهد بودیم که شش گل را دریافت کردند در حالی که بازیکنان تیم ملی هرگاه اقدام به حمله به سوی دروازه حریف کردند موفق عمل نمودند.

پس از شکست کارزار جمع‌آوری امضا برای اخراج تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام‌جهانی2022 قطر، گردانندگان همان کمپین مدتی است دست به‌کار شده‌اند تا این بار سرود ملی میهن را تحریم کنند.

گردانندگان چنین کارزارهایی برای دستیابی به هدف خود، با دعوت از افرادی مثلا روشنفکر یا وطن‌پرست و دوستدار ملت ایران در برنامه‌های مختلف شبکه‌های تلویزیونی وابسته به بیگانگان، با ارائه تحلیل‌ها و تفسیرهای گوناگون و با به‌کار بستن انواع و اقسام روش‌های جنگ روانی و رسانه‌ای سعی دارند فضایی متشتت ایجاد کنند تا بین مردم و ورزشکاران و مشخصا اعضای تیم ملی فوتبال حاضر در رقابت‌های جام‌جهانی2022 قطر، ذهنیتی منفی نسبت به سرود ملی که یکی از نمادهای ملی ایران است ایجاد شود؛ تا بدین شکل آنها را از خواندن سرود ملی پیش از بازی‌های رسمی خود بازدارند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *