فیلم / نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

فیلم / نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

فیلم نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران  مقابل نیتاراگوئه که حواشی زیادی را به وجود اورده است! عدم خواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی را ببینید.

فیلم / نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی ایران روز گذشته در مقابل نیکاراگوئه قرار گرفت که طبق پیش بینی ها حواشی زیادی را به همراه داشت.

ملی‌پوشان کشورمان هنگام پخش سرود ملی از خواندن آن اجتناب کرد و فقط وحید امیری و مهدی ترابی سرود ملی را خواندند.

این اقدام بازیکنان تیم ملی مورد توجه رسانه‌های ضدانقلابی قرار گرفته و از آنها حمایت کردند.

این اتفاق نیز در مسابقات دیگر رشته های ورزشی از جمله فوتبال ساحلی و واترپلو انجام شده بود ملی پوشان از خواندن سرود ملی اجتناب کرده بودند.

همچنین ببینید:

فیلم کامل / تیم ملی واترپلو از خواندن سرود ایران اجتناب کرد

لازم به ذکر است که با توجه به حوادث اخیر در کشورمان برخی از ملی ‌پوشان ساحلی سعی کردند که اعتراض خود را به این حوادث نشان بدهند تیم ملی ایران در مقابل پاراگوئه یکی از تیم‌های ضعیف آمریکای مرکزی با نتیجه یک بر صفر برنده شد و آخرین دیدار تدارکاتی خود را برای حضور در جام جهانی قطر انجام دادند.

حسن امکانی، مدیر مسئول دیلی فوتبال؛ در فاصله ۱۰ روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر زمزمه های ناخوشایندی در محافل فوتبالی ایران به گوش می رسد مبنی بر اینکه برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال تصمیم گرفته اند از خواندن سرود ملی در مراسم آغازین بازی های جام جهانی سرباز زنند. تصمیم خودسرانه برخی بازیکنان که عمدتا لژیونر نیز هستند در فضای مجازی و در پی تحسین اقدام شنیع و توهین آمیز ملی پوشان فوتبال ساحلی و واترپلو گرفته شده است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. ماشالله به ترابی و امیری. خیلی مردید

  2. خاک بر سرتون کنم واقعا مایع سرمشاری و سر افکندگی هستید این همه پول از این مملکت میگیرید اینجوری آبروریزی میکنید شما نماینده ما هستید نباید طبق میل خودتون رفتار کنید انقدر سخته لب هاتونو تکون بدید این همه غرور و تکبر از کجا اومده خدا از تون نگذره نمک میخورید نمکدون میشکنید

  3. اگر همین ۲ گل را هم به انگلیس زدند به خاطر دعاهای خیر مردم مومن بود وگرنه این بازیکنان با این بی احترامی و با این سطح پایین تفکر در حد همان نتیجه ۶ بر صفر بودند.

  4. کشورها با وطن دوستی آباد میشه نه با ناموس فروشی.
    اینا ناموس (وطن) فروشند.دلم شکست ولی نفرین نکردم. خدا خودش ادبشون کنه قبل از اینکه برسند به سن علی دایی که از خوشی و رفاه طلبی زیاد، افسار پاره کرده.ایران با این بازیکنان باید انصراف میداد تا بفهمند اگر مردم نخوان شما نمیتونید اونجا باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *