عروسی نفیسه روشن و فیلم رقص با شوهرش

عروسی نفیسه روشن و فیلم رقص با شوهرش

عروسی نفیسه روشن و فیلم رقص با شوهرش را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عروسی نفیسه روشن

خانم نفیسه روشن بازیگر مطرح کشورمان در اینستاگرام خود فیلمی از عروسی اش را به اشتراک گذاشت که برخی از کاربران شبکه های اجتماعی به آن واکنش نشان دادند.

عروسی نفیسه روشن و فیلم رقص با شوهرش

این خانم هنرمند وقتی که دید برخیها شایعه کرده اند که او از همسرش جدا شده به همین دلیل تصمیم گرفت که در اینستاگرامش فیلم عروسی اش را به اشترام بگذارد و اعلام کند که خبر جدایی اش دروغ است.

خانم روشن درباره همکاری با کارگردانهای مختلف میگوید من 16 سال تجربه کار در این حوزه دارمو سر کارهایی بودم که کارگردان وقتی میخواست پلان‌هایي را برای بازیگرش توضیح دهد فریادمی‌زد، اما خانم درخشنده سر هر پلانی وقتی نکته‌اي را لازم به تذکرمی‌دیدند از پشت مانیتور بلند می‌شدند و حتی درگوشی بدون آن‌که کسی متوجه شودآن نکته را به بازیگر می گفتند.همین می‌شد که تمام عوامل گروه برای ایشان با عشق کار میکردند

خیلی از چهره‌هاي این فیلم ، قطبی برای خودشان در بازیگری میباشند و هر کدام به خاطرخود خانم درخشنده آمدند و در این فیلم نقش‌هاي کوتاه بازی کردند. من خانم درخشنده را از سال‌هاپیش می‌شناسم و برایشان احترام ویژه‌اي قائلم. فیلم «پرنده کوچک خوشبختی»خانم درخشنده و بازی زنده‌یاد بانو هما روستا را همۀ وقت} در ذهن دارم و زمانی‌که به من پیشنهادبازی دادند درصدی برای نه گفتنم وجود نداشت.

حدود یک‌سال و نیم هست که سعی می کنم هر کاری را نپذیرم و در کل معیارهایم برایبازیگری تغییر کرده. پارسال تئاتر «معاشر» و فیلم «زیر سقف دودی» را بازی کردم که به نظر خودمسال خیلی پرباری بود. چون دو کار داشتم که پر از تفاوت و تجربه برایم بود. الانهم در دو تئاتر بازی دارم که پشت سر هم روی صحنه می رود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *