عروسی پژمان جمشیدی لو رفت +عکس و تصاویر

عروسی پژمان جمشیدی لو رفت +عکس و تصاویر

عروسی پژمان جمشیدی لو رفت

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست خبر ازدواجش چندسالیست در رسانه ها مورد توجه قرار گرفته است او این روزها در حال بازی در سریالهای آفتاب پرست و آنتن میباشد.

عروسی پژمان جمشیدی لو رفت +عکس و تصاویر

این بازیگر خیلی خوب توانسته در سینما و تلویزیون ایران جایگاه خود را تثبیت کند حالا گفته میشود که او مراسم عروسی خود را هم برگزار کرده است هرچند که خودش واکنشی حتی به ازدواج نداشته است.

سام درخشانی در برنامه خندوانه بود که خبر ازداج پژمان جمشیدی را رسانه ای کرد اما این فوتبالیست هیچگاه به این خبر واکنشی نشان نداده است و حتی در اینستاگرامش چیزی در این باره ننوشته است که گویا ازدواجش را به جدایی ختم شده و یا دوست ندارم درباره زندگی شخصی اش حرفی بزند.

پژمان جمشیدی متولد ۲۱ شهریور ۱۳۵۶ ، ۱۸۰ سانتی متر قد دارد و دانشجوی انصرافی رشته عمران است. او با توجه به علاقه اش به فوتبال، مدتی به عنوان بازیکن در تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس بازی کرده است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد.

عروسی پژمان جمشیدی لو رفت +عکس و تصاویر

پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و بازیگر پرکار این روزها، خیلی زود به یکی از شخصیت های دوست داشتنی سینما، تلویزیون و شبکه خانگی تبدیل شد. ابتدا با بازی در سریال طنز پژمان قدرت خود در بازیگری را نشان داد سپس با مجموعه سریال زیر خاکی و خوب بد جلف خود را به بینندگان ثابت کرد. سریال آفتاب پرست پژمان جمشیدی در حال حاضر از شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *