علت بازداشت محمدعلی پورمختار مشخص شد

علت بازداشت محمدعلی پورمختار مشخص شد جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت بازداشت محمدعلی پورمختار مشخص شد

امروز بعد از ظهر رسانه های کشورمان خبر دادند که آقای پورمختار بازداشت شده است و در حال حاضر در بازداشت به سر میبرد.

علت بازداشت محمدعلی پورمختار مشخص شد

با ورود ابراهیم رئیسی به راس قوه قضایی اقدامات زیادی را برای دستگیری دانه درشت های مفسدان اقتصادی انجام داده اس و تا به حال چهره های زیادی از مقامات کشوری و لشکری بازداشت شده اند که یکی از مهمترین اقدامات مفید ابراهیم رئیسی به همان رئیس قوه قضایی بوده است

حالا با بازداشت رئیس کمیسیون اصل 90 جنجال دیگری در رسانه ها به پا شده است که نشانه درایت قوه قضایی به ریاست ابراهیم رئیسی میباشد.

محمدعلی پورمختار نمایندهٔ سابق دورهٔ دهم و نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون قضایی از حوزهٔ انتخابیهٔ بهار و کبودرآهنگ در استان همدان است. او در مهر سال 99 توسط وزرات اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر شد در سال ۱۳۴۱شمسی در لالجین استان همدان متولد شد.

پورمختار برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم هم ثبت‌نام کرده بود که از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شد.

خبرگزاری فارس، روز شنبه ۱۹ مهرماه ۱۳۹۹، به نقل از خبرنگار پارلمانی خود نوشت، محمدعلی پورمختار نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس نهم، مدتی است توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بازداشت شده است.

سردار محمدعلی پورمختار نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ پارلمان در مجلس نهم است که مدتی است توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بازداشت شده است. پورمختار برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم هم ثبت‌نام کرده بود که از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شد. گفتنی است اوایل شهریورماه سال گذشته دادستان تهران درباره اخباری درخصوص بازداشت محمدعلی پورمختار (نماینده مجلس شورای اسلامی) و آزادی وی با قید وثیقه را تکذیب کرده بود.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا