فیلم / علت خودکشی حسین زرینجویی بازیگر لرستانی مشخص شد

علت خودکشی حسین زرینجویی بازیگر لرستانی مشخص شد + تصاویر

علت خودکشی حسین زرینجویی بازیگر لرستانی مشخص شد ماجرای مرگ و فوت و درگذشت حسین زرینجویی بازیگر را در ادامه مشاهده نمایید.

فیلم / علت خودکشی حسین زرینجویی بازیگر لرستانی مشخص شد

فیلم علت خودکشی حسین زرینجویی

حسین زرینجویی بازیگر طنز لرستانی روز گذشته درگذشت.

خبرگزاری تسنیم و مهر درباره مرگ او نوشته که جسد حسین زرینجویی بازیگر و طنزپرداز لرستانی در منزل پدری اش در خرم آباد پیدا شد و گویا به دلیل اینکه در اغتشاشات اخیر حاضر نبود با سلبریتی ها و عناصر ضد انقلابی همکاری کند بارها مورد فحاشی و تهدید قرار گرفته است اما این پسر جوان وفادار به مردم کشورش مانده و به هیچ عنوان حاضر نبوده که به آنها پشت کند و در نهایت به دلیل فشارهای زیاد دست به خودکشی زده است.

فیلم / علت خودکشی حسین زرینجویی بازیگر لرستانی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم که متعلق به صدا و سیما است صفحه اینستاگرام حسین زرینجویی بارها مورد حمله هکرها قرار گرفته و توسط کاربران فضای مجازی ریپورت شده است.

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان در این باره می‌گوید که ساعت ۱۲ و ۲۴ دقیقه روز گذشته سه شنبه در تماس تلفنی که با مرکز ۱۱۰ گزارش داده شده است.

بلافاصله مأموران به محل حضور پیدا کردند جسد حسین زرینجویی در طبقه دوم منزل پدرش دیده شد.

فیلم / علت خودکشی حسین زرینجویی بازیگر لرستانی مشخص شد

گفته شده که خودکشی کرده است و خبر خودکشی او تایید شده است.

ماجرای فوت

خبرگزاری مهر نوشت: «حسین زرینجویی» تنها یکی از قربانیان منطق زورگویی و فحاشی معترضان و آشوبگران است؛ کسی که به دلیل امتناع از همراهی با آشوبگران در تنگنا و فشار رفتارهای غیرانسانی این به ظاهر معترضان قرار گرفت.

ارعاب با چاشنی فحاشی و توهین از سوی معترض‌ها ابتدا گریبان گیر فعالان فضای مجازی شد و حق انتشار هرگونه مطلب خارج از چارچوب اعتراضی این جریان را از آنان گرفت و سپس مشاغل و کسب و کارها در بستر اینستاگرام را به تعطیلی کشاند؛ در ادامه این جریان برای همه افراد حد و مرز تعیین کرد تا جایی که برای پذیرش همراهی افراد با ظاهر و پوشش متفاوت هم شرط بی حجابی اجباری را گذاشت و در نمود خیابانی آن هم چادر از سر زنان کشیده شد.

فیلم / علت خودکشی حسین زرینجویی بازیگر لرستانی مشخص شد

فضای خفقان و دیکتاتوری حاکم بر اینستاگرام که با استدلال‌های بی اساس و غیرمنطقی همچون «هیچ چیز نباید عادی شود»، شکل گرفت به ادامه تعطیلی اجباری پیج‌های کسب و کار دامن زد تا جایی که اگر صاحبان کسب و کار به فعالیت و کسب درآمد مشغول می‌شدند با انواع فحاشی و توهین و از دست رفتن اکانت‌های کاربری خود از سوی برخی معترضان مواجه می‌شدند…

فیلم / علت خودکشی حسین زرینجویی بازیگر لرستانی مشخص شد فیلم / علت خودکشی حسین زرینجویی بازیگر لرستانی مشخص شد فیلم / علت خودکشی حسین زرینجویی بازیگر لرستانی مشخص شد فیلم / علت خودکشی حسین زرینجویی بازیگر لرستانی مشخص شد فیلم / علت خودکشی حسین زرینجویی بازیگر لرستانی مشخص شد فیلم / علت خودکشی حسین زرینجویی بازیگر لرستانی مشخص شد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *