علت درگذشت محمد علی رمضانی دستک نماینده مجلس استانه اشرفیه

علت درگذشت محمد علی رمضانی دستک نماینده مجلس استانه اشرفیه

علت درگذشت محمد علی رمضانی دستک نماینده مجلس استانه اشرفیه به همراه جزئیات او را درا دامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

علت درگذشت محمد علی رمضانی

رمضانی به دلیل بیماری آنفولانزا و صدمات شیمیایی ریه ناشی از جنگ تحمیلی اخیرا در بیمارستان بستری بوده و سرانجام صبحگاه امروز به همرزمان شهید خود پیوست.

علت درگذشت محمد علی رمضانی دستک نماینده مجلس استانه اشرفیه

محمدعلی رمضانی دستک ۱۷ بهمن با علاِیم سرماخرودگی به بیمارستان کوثر مراجعه و به علت حاد شدن شرایط جسمانی و مشکلات ریوی به بیمارستان پارس رشت مراجعه و چند روز در آنجا بستری شد.

وی سپس با مناسب شدن نسبی شرایط جسمانی ۳۰ بهمن در آخرین روز تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در جوار ملکوتی حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف در جمع مردم سخنرانی و همان شب دوباره با وخیم شدن حال خود به بیمارستان قائم (عج) رشت و در بخش مراقیت‌های ویژه بستری شده و علیرغم تلاش بسیار تیم پزشکی ایشان به دلیل آنفلوآنزا شدید و مشکلات ریوی دعوت حق را لبیک گفت.

بیوگرافی محمد علی رمضانی

وی متولد 1342 بوده که که سوابق اجرایی زیادی را در کارنامه خود دارد که مهمترین آنها فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه میباشد همچنین وی مدتی به عنوان مدیر کل تعاون استان گیلان نیز فعالیت داشت.

علت درگذشت محمد علی رمضانی دستک نماینده مجلس استانه اشرفیه

ایشان سالها در خط مقدم جبهه نیز برای این مرز و بوم مبارزه کرده است و در همین راه دچار گاز شیمیایی شد.

گفته میشود که به دلیل بیماری آنفلونزا امروز 10 اسفند ماه 1398 جان خود را دست داده است.

وی در سال 1398 در انتخابات مجلس نیز شرکت کرد و با کسب 14 هزار رای توانست به عنوان نماینده مجلس انتخاب شود که دست تقدیر با او یاری نکرد و در نهایت در اسفند 98 درگذشت.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *