علت درگذشت و فوت مهدی صباغی مشخص شد (بازیگر پیشکسو قدیمی)

علت درگذشت و فوت مهدی صباغی مشخص شد (بازیگر پیشکسو قدیمی)

مهدی صباغی درگذشت علت درگذشت و فوت مهدی صباغی بازیگر سینما و تلویزیون مشخص شد.

علت درگذشت و فوت مهدی صباغی مشخص شد (بازیگر پیشکسو قدیمی)

علت درگذشت و فوت مهدی صباغی

مهدی صباغی» بازیکر سینما و تلویزیون پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون صبح امروز دارفانی را وداع گفت.

ایشان چند روز پیش در بیمارستان بستری شده بود اما پزشکان برای درمان او عاجز بودند و در نهایت بعد از بستری شدن در خانه اش امروز صبح جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این بازیگر پیشکسوت در سریال‌های تلویزیونی همچون «پلیس جوان»، «مرز خوشبختی»، «راه بی‌پایان» و … اشاره کرد.

ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما درباره فوت این هنرمند به خبرگزاری ایسنا گفت : اقای صباغی قبلا سکته بود و به علت عوارض آن سکته چند روز پیش به بیمارستان منتقل و بستری بود و در نهایت در بیمارستان البرزکررج  درگذشت.

به احتمال زیاد این هنبازیگر پیشکسوت در شهر محل تولدش یعنی مشهد به خاک سپرده شود.

علت درگذشت و فوت مهدی صباغی مشخص شد (بازیگر پیشکسو قدیمی)

خبر فوت مهدی صباغی اول از طرف اعضا خانواده او تایید نشد و اما با در نهایت اعلام شد که فدت کردع است.

وی متولد 1330 در مشهد بود و طی چند وقت گذشته دچار عارضه سکته شده بود .

او در فیلم های چون مهتاب روی سکو ،آخرین نقش،راننده تاکسی, عاشق،ستاره‌ها (جلد ۲: ستاره است)،ستاره‌ها (جلد ۳: ستاره بود)،کافه ستاره،گل یخ،صورتی و…. به ایفای نقش پرداخت.او همچنین در برنامه‌های رادیویی «کوی نشاط» و «صبح جمعه با شما» بازی داشت.
بازی در سریال‌های مرز خوشبختی از ساخته‌های حسین سهیلی زاده و سرزمین مادری  در کارنامه وی دیده می‌شود.

ماجرای شفا گرفتن

مهمان برنامه زنده ویژه برنامه افطار سیمای خراسان رضوی با نام « سفره‌های همدلی » مقابل دوربین قرار گرفت.

وی در این برنامه با اشاره به ماجرای سکته خودش افزود: نیمه راست بدنم کاملا بی حس شده بود و بدون کمک دیگران نمی توانستم روی پا بایستم و حتما باید زیر بغلم را می گرفتند. شب نیمه شعبان در حرم مطهر رضوی در حالیکه یکی از عوامل صدا و سیما همراهم بود و زیر بغلم را گرفته بود خودم را به صحن امام رضا(ع) رساندم و از ته دل شفای خود و یا مرگ خودم را از حضرت رضا(ع) خواستم! یکی از خادمان حرم امام رضا(ع) یک تکه نبات – بقول ما مشهدیا یک لوکه نبات- را به من داد و گفت ان‌شاالله خدا خودش عنایت می‌کنه!

صباغی در حالیکه بدنش می‌لرزید و قطرات اشک بر صورتش جاری شد، ادامه داد: در حال راز و نیاز بودم و هنوز آب نبات از گلویم پایین نرفته بود که احساس کردم بدنم دارد داغ می‌شود اول، احساس کردم دست راستم داغ شد و می توانم آن‌را حرکت دهم. چیزی نگذشت که پای راستم هم داغ شد. به همراهم که زیر پهلویم را گرفته بود گفتم؛ دستم را رها کن … می خواهم راه بروم که همین طور هم شد و من با پای خودم از صحن با حالی عجیب بیرون آمدم؛ خدای من! خودم حرکت کردم! به همراهم گفتم؛ دایی جان، فریاد نزن تا کسی نفهمد و گرنه لباس‌های ما را هم تکه تکه می‌کنند! اما به خواست خدا، امام رضا(ع) شفایم داد.

این بازیگر مشهدی سینما،‌ تئاتر و تلویزیون با بیان این که چندین سال، مقیم تهران شدم، تاکید کرد: ما کبوتر حرم هستیم و هر کجا که برویم به همین آستان بازمی‌گردیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *