علت دقیق درگذشت و فوت حسام محمودی بازیگر اعلام شد

علت دقیق درگذشت و فوت حسام محمودی

حسام محمودی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون امروز بر اثر ایست قلبی در سن ۳۷ سالگی درگذشت این بازیگر جوان سابقه بازی در سریال های حوالی پاییز و نوار زرد و کلبه ای درمه و باخانمان و دلدار را در کارنامه داشت.

درگذشت حسام محمودی در سن 37 سالگی بر اثر ایست قلبی شائبه ای را به وجود اورده است که او بر اثر تزریق 3 دوز واکسن آسترازنکا و عوارض ناشی از آن دچار حمله قلبی شده است.

البته این خبر را پزشکی قانونی اعلام نکرده است و صرفا در حد شایعه است.

مرگ بر اثر تزریق واکسن کرونا در روزهای ابتدایی تزریق اتفاق می افتد که بدن به واکسن واکنش نشان میدهد اما اینکه بعد از گذشته دو سال مرگی رخ دهد از نظر علمی امکانپذیر نیست.

علت دقیق درگذشت و فوت حسام محمودی بازیگر اعلام شد

همسر و خانواده

حسام محمودی متاهل بوده و دارای یک فرزند دختر به نام هانا بود.

علت دقیق درگذشت و فوت حسام محمودی بازیگر اعلام شد

حسام محمودی آخرین کار سینمایی خود را با محمدحسین لطیفی همکاری کرد و در فیلم سینمایی غریب به ایفای نقش پرداخت او همچنین در سال 1401 در سریال نوار زرد ۲ به ایفای نقش پرداخته بود حسام محمودی گفته می شود که شب زمانی که خوابیده بود بر اثر ایست قلبی دار فانی را به دا گفته بود مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان فردا در مقابل خانه سینما برگزار خواهد شد.

مازیار میری با اعلام این خبر گفت: حسام محمودی شب گذشته، ۱۲ اردیبهشت‌ بر اثر ایست قلبی در منزلش از دنیا رفته است.

محمودی که این روزها فیلم سینمایی «غریب» را روی پرده سینماها دارد، نخستین بار با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» مازیار میری بازیگری را شروع کرد و با مجموعه «گرگ و میش» همایون اسعدیان به شهرت رسید.

فیلم «عطرآلود» هادی مقدم‌دوست در کنار فیلم «غریب» از آخرین آثار این بازیگر در جشنواره فجر سال گذشته بودند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا