علت طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش آرش پولادخان مشخص شد

علت طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش آرش پولادخان مشخص شد +عکس

علت طلاق و جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش آرش پولادخان مشخص شد خانم نیوشا ضیغمی از همسرش آرش پولادخان به صورت رسمی جدا شد.

علت طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش آرش پولادخان مشخص شد

علت طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش آرش پولادخان

گفته میشود طلاق آنها به دلیل عدم درک متقابل بوده است و نمیتوانستند با یکدیگر کنار بیایند و به همین دلیل تصمیم گرفتند بعد از 12 سال طلاق بگیرد.

نیوشا ضیغمی بازیگر سرشناس کشورمان بوده که چندی پیش آخرین سریال او یعنی بی نشانن از شبکه سوم سیما پخش شد.

نیوشا ضیغمی به مدت 12 سال با همسرش زندگی کرد و صاحب یک فرزند به نام لنا میباشد که گویا دیگر باید به زندگی مجردی عادت کند.

همسرش آرش پولادخان از تاجران پولدار بوده که زندگی انها به بن بست رسید و در نهایت از هم جدا شدند.

علت طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش آرش پولادخان مشخص شد

مهریه نیوشا ضیغمی یک سکه است

همسر نیوشا ضیغمی آرش پولادخان تاجره نقره است. این زوج صاحب یک فرزند دختر به نام لنا پولاد خان هستند. آرش پولادخان برای رسیدن به نیوشا ضیغمی با یک برنامه از قبل طراحی شده بعنوان سرمایه گذار در فیلم پرتقال خونی سال 89 به او نزدیک شد و در نهایت پیشنهاد ازدواج داد. مهریه نیوشا ضیغمی یک سکه است.

نیوشا ضیغمی با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون، سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت ، و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری جوزانی ، معرفی شد. بلافاصله بعد از فارغ‌التحصیلی از این، کلاس‌ها در مجموعه تاریخی در چشم باد که ، در شهر تاریخی ماسوله فیلمبرداری شده بود، نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

علت طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش آرش پولادخان مشخص شد

او سپس در نخستین تجربه سینمایی خود، در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی، ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ، ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده، گشت و برای بازی دراین فیلم نامزد دریافت ، سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر ، شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد. البته اکران فیلم شوریده با چند سال تأخیر ، باعث شد که از این فیلم استقبال زیادی نشود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. شاپوردانشور

    من نمی دونم چرا کسانی تا خودشونه توی قاب تلویزیون می بینند هم مغرور آقا و خانم وخانم ها با فیس و افاده وغرور وکم تداومی زندگی اونها نگرانی حضرات ازقبل به این مسائل هم اندیشی نکردم تا الان بی بچه یا دوبچه بی پدر یا بی مادرنشوند زندگی باید به سبک خانم لیلی حاتمی تداوم داشته باشه ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *