علت فوت حمیدرضا مرادی بازیگر مشخص شد +درگذشت و عکس

علت فوت حمیدرضا مرادی بازیگر مشخص شد +جزئیات درگذشت و عکس

علت فوت حمیدرضا مرادی بازیگر

حمیدرضا مرادی بازیگر فیلم مدرسه پیرمردها و سریال کیمیا و دلدار در سن ۴۵ سالگی فوت کرد.

علت مرگ و درگذشت این بازیگر ایست قلبی اعلام شده است خواهر حمیدرضا مرادی درباره این اتفاق گفت که متاسفانه حمیدرضا مرادی در محل کارش دچار سکته قلبی شده و فوت کرده است این بازیگر هیچگونه بیماری نداشته و به صورت ناگهانی بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داده و درگذشت.

علت فوت حمیدرضا مرادی بازیگر مشخص شد +درگذشت و عکس

بیوگرافی حمیدرضا مرادی

حمیدرضا مرادی متولد ۱۳۵۷ در تهران بوده و در دهه ۷۰ با حضور در فیلم سینمایی مدرسه پیرمردها موفق شد اولین تجربه خود را در عرصه بازیگری کسب کند.

او همچنین در فیلم ماهی و پاتال و آرزوهای کوچک نیز بازی کرده است.

حمیدرضا مرادی در تلویزیون سریال‌های کیمیا و دلدار را در کارنامه خود دارد و هاست که در عرصه بازیگری فعالیت حرفه‌ای می‌کند.

علت فوت حمیدرضا مرادی بازیگر مشخص شد +درگذشت و عکس

سوابق

اولین تجربه حرفه‌ای حمیدرضا مرادی سال ۱۳۷۰ باز می‌گردد که در فیلم سینمایی مدرسه پیرمردها ایفای نقش پرداخت فیلمی که توسط سید علی سجادی حسینی کارگردانی شد و در آن بازیگرانی همچون گوهر خیراندیش و اکبر عبدی و سعید پورصمیمی و مهدی فتحی بازی می‌کردند.

همچنین ببینید:

علت فوت الهام شکیب بازیگر مشخص شد

علت فوت و مرگ افشین مباشر هرکول ایرانی مشخص شد

حمیدرضا مرادی از بازیگرانی بوده که به مستمر در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف بازی می‌کرده است سریال‌های دلدار و کیمیا از دیگر سریال‌های پربیننده‌ای بوده که حمیدرضا مرادی در آن ایفای نقش پرداخت و در چند سال اخیر از رسانه ملی پخش شد.

علت دقیق درگذشت

حمیدرضا مرادی که بازیگری را در سن ۱۳ سالگی آغاز کرد و با بازی در فیلم مدرسه پیرمردها به شهرت رسید در حالی که در محل کار خود مشغول فعالیت بود ناگهان دچار درد قفسه سینه شده و بر روی زمین می‌افتد.

علت فوت حمیدرضا مرادی بازیگر مشخص شد +درگذشت و عکس

بعد از اینکه به بیمارستان منتقل شد مشخص می‌شود که او ایست قلبی کرده و فوت کرده است خانواده این بازیگر مدعی هستند که او هیچ گونه بیماری نداشته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *