علت فوت و درگذشت پله اسطوره فوتبال جهان مشخص شد +عکس

علت فوت و درگذشت پله اسطوره فوتبال جهان مشخص شد همراه عکس و بیماری پله اسطوره فوتبال برزیلی را در ادامه بخوانید.

علت فوت و درگذشت پله اسطوره فوتبال جهان مشخص شد +عکس

علت فوت و درگذشت پله اسطوره فوتبال جهان

پله به دلیل بیماری سرطان روده درگذشت او سالها به این بیماری دست و پنجه نرم میکرد اما بعد از ابتلا به کرونا بیماری سرطان او عود کرد و در نهایت او را چند ماهی در بیمارستان بستری کرد و در سن 82 سالگی به مرگ کشاند.

پله که در زادگاهش برزیل به عنوان یک گنج ملی معرفی شد، به شهرت جهانی دست یافت و به محبوبیت این ورزش در ایالات متحده کمک کرد.

علت فوت و درگذشت پله اسطوره فوتبال جهان مشخص شد +عکس

پله کیست؟

پله، یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال و یک چهره متحول کننده در ورزش های قرن بیستم که به سطحی از شهرت جهانی دست یافت که تعداد کمی از ورزشکاران شناخته شده بودند، روز پنجشنبه در سائوپائولو درگذشت. او 82 سال داشت.

همچنین ببینید: بیوگرافی کامل پله و همسرانش

مرگ او توسط مدیرش جو فراگا تایید شد. بیمارستان اسرائیلیتا آلبرت انیشتین در سائوپائولو گفت که علت نارسایی اندام های متعدد، نتیجه پیشرفت سرطان روده بزرگ است.

علت فوت و درگذشت پله اسطوره فوتبال جهان مشخص شد +عکس

پله در سال‌های اخیر تحت درمان سرطان قرار داشت و چند هفته پیش برای درمان انواع مشکلات سلامتی از جمله عفونت تنفسی وارد بیمارستان شد.

پله که یک قهرمان ملی در زادگاهش برزیل بود، در سرتاسر جهان محبوب بود – بین افراد بسیار فقیر، که در میان آنها بزرگ شد. بسیار ثروتمندی که در محافل آنها سفر می کرد. و تقریباً همه کسانی که بازی او را دیده اند.

پله درگذشت

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. اشرفی اردبیل

    بقول پروین اعتصامی
    آدمی هرچه توانگرباشد. چون به این نقطه رسد مسکین است
    بله پله باشی محمدعلی کلی باشی بروسلی باشی شاه باشی گداباشی آخر در زیر خاک خواهیم پوسیدو روحمان جوابگوی اعمالمان چه بهتر که انسان باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *