علت مرگ خدانور لجعی در زاهدان چه بود؟ حواشی مراسم چهلم

علت مرگ خدانور لجعی در زاهدان چه بود؟ حواشی مراسم چهلم

علت مرگ خدانور لجعی چه بود؟ حواشی مراسم چهلم خدانور لجعی که رسانه های معاند به این ماجرا پرداخته اند.

بعد از انتشار عکس خدانور لجعی در فضای مجازی و خبر جنجالی مربوط به مرگ این شخص در نهایت دادستانی سیستان و بلوچستان اعلام کرده که او در 16 فقره سرقت حضور داشته است و در دادگاه پرونده دارد وی بیان کرد: در روز ۱۰ مهر ماه که این فرد کشته شده هیچ درگیری و اغتشاشی در سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان گزارش نشده است. چگونگی کشته شدن لجه‌ای در دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان در حال بررسی است.

علت مرگ خدانور لجعی در زاهدان چه بود؟ حواشی مراسم چهلم

رسانه معاند صعودی ایران اینترنشنال با انتشار تصاویری مدعی شد که شخصی به نام خدانور لجعی توسط نیروی انتظامی دستگیر شده و با دستبند او را به یک میله زده اند این شبکه بعد از چند روز اعلام کرد که این شخص قبلا فوت کرده است! خبرهای ضدونقیضی که توسط این شبکه منتشر شد حسابی سوژه شد.

علت مرگ خدانور لجعی چه بود؟

این شخص متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۴ در شیرآباد بوده و رسانه های معاند مدعی هستند او در 10 مهر 1401 فوت کرده است و زمان مرگ این شخص را دقیقا همزمان با روز تولد او اعلام کرده اند که عجیب به نظر میرسد.

درباره نحوه فوت خدانور اطلاعات موثقی در دسترس نبوده و فقط در رسانه های معاند حرف و حدیث هایی مطرح شده که نمیتوان به این رسانه ها اعتماد کرد.

در چند روز اخیر خبرهای ضدونقیضی از زاهدان در شبکه های ضدانقلابی منتشر شده است که برخی از این اخبار تکذیب شده است.

حواشی مرگ خدانور لجعی

دزد حرفه ای با سابقه ۱۶ سرقت

1_مهدی شمس آبادی دادستان سیستان و بلوچستان خداوردی لجعی را به عنوان دزد بسیار ماهری و تبعه افغانستان مطرح نموده است و در صحبت خود بیان نموده : شخصی که در فضای مجازی تصویرش انتشار شده صادق کبدانی با نام مستعار یاغی در و معروف به خدا نور لجعی می باشد.
این شخص متهم به ۱۶ فقره دزدی در تیرماه سال جاری زندانی شده و بعد از سپری کردن مرحله های قانونی و برپایی دادگاه، با گذاشتن وثیقه آزاد شده بود.

تصور کنید به همان صورت که دادستان سیستان و بلوچستان خبر داد خدا نور لجعی یک دزد ماهری بوده است و ۱۶ فقره نیز دزدی نموده است، به چه صورت می باشد که دزدی با لقب یاغی، با گذاشتن وثیقه آزاد شده است؟
بازپرس یا قاضی برطبق کدام یک قانون اینطور اجازه‌ای داشته یا اینکه اینطور خطایی را مرتکب شده است که یک دزد ماهررا نه برای یک مرتبه بلکه با ۱۶ سابقه دزدی آزاد نماید؟

به نظر در نخستین اقدام نبایستی بازپرس، قاضی پرونده و حتی فرد دادستان به دلیل این طور تصمیمی اخراج بشوند؟ به این معنا قاضی با یک دزد ماهری در یک پرونده ی بسیار سنگین مواجه بوده، ولی سارق را در واقع به قید وثیقه آزاد نموده است؟

مثلاً درست بودن این ادعا درباره دزد ماهر بودن خدانور لجعی، به نظر نبایستی همه‌ی مقامات قضایی در رابطه با این شخص به خاطر بی توجهی نسبت به آزادی یک دزد ماهر و آزاد نمودن آن در جامعه به خاطر یک قرار وثیقه!
در واقع خلع ید از مسئولیت، به دادگاه انتظامی قضات احضار می شدند؟

در کل می‌توان سوالات بسیاری نیز بیان نمود! برای مثال ۱۶ دزدی در کجا رخ داده است؟ دزدی ها چه بوده؟ و شاکی ها و مالباخته ها چه افرادی می باشند؟ هر دفعه به چه صورت بازداشت شده؟ در چه تاریخی دستگیر شده است؟ شماره بایگانی پرونده ها چه می باشد؟ هر دفعه پرونده این متهم در کدام یک شعبه پیگیری شده است؟ هر مرتبه در کدام یک بازداشتگاه یا زندان اسم وی ثبت شده؟ ایا مالباخته ها به آزادی او رضایتمند بودند؟ وثیقه یا وثیقه های ۱۶ دزدی به چه اندازه بوده است؟ و چه فردی وثیقه برای وی گذاشته است؟ یک نکته دیگراین می باشد خدا نور لجعی در تاریخ سال ۱۳۷۴ به دنیا آمده است.
در واقع ۲۶ یا ۲۷ سال سن بیشتر ندارد، به چه صورت در این سن موفق شده ۱۶ دزدی صورت بدهد؟

2_در صحبت های دیگر بیان شده خدا نورلجعی اهل افغانستان می باشد.
در واقع افغانستانی یا ایرانی بودن در داستان هیچگونه تفاوتی نمی کند؟
در این باره در کل صحیح بودن را به صحبت‌های دادستانی میگیریم که در واقع افغانستانی بوده.
آیا آزاد نمودن یک افغانستانی سابقه دار با ۱۶ فقره دزدی اشتباه بزرگتری نیست؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *