علت واریز نشدن سهام عدالت به برخی از مشمولان +جزئیات

علت واریز نشدن سهام عدالت به برخی از مشمولان +جزئیات

علت واریز نشدن سهام عدالت به برخی از مشمولان +جزئیات به همراه جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت واریز نشدن سهام عدالت به برخی از مشمولان

روز گذشته سود سهام عدالت به حساب مشمولان واریز شد اما برای برخی از مشمولان هیچ واریزی انجام نشده است و این برایشان سوال بوده که به چه علت برای انها سود سهام عدالت واریز نشده است.

علت واریز نشدن سهام عدالت به برخی از مشمولان +جزئیات

با توجه به بررسی هایی که صورت گرفت برای مشمولانی که شماره شبای انها که در سامانه سهام عدالت منقضی شده و یا منسوخ شده است سود سهام عدالت واریز نشده است و علت اصلی این مسئله نامعتبر بودن شماره حساب انها است.

برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را در این سامانه اصلاح کنید باید به آدرس سایت: samanese.ir مراجعه کنند .

لام به ذکر است که برای اصلاح شماره حساب باید بتوانید وارد سامانه بشوید که برای اینکار باید کد ملی و شماره شناسنامه و تاریخ تولد خود را بدانید.

چند روز پیش  رئیس سازمان خصوصی سازی بالاترین رقم پرداخت سود سهام را ۲۰۵ هزار تومان اعلام کرد که این رقم برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی است. مابقی افرادی که دارای سهام مختلفی هستند درصد کمتری سود دریافت خواهند کرد.

به طور مثال افرادی که برگ سهام ۵۰۰ هزار تومانی دارند سودی معادل ۱۰۹ هزار تومان دریافت می‌کنند.

افراد باید برای دریافت سود برگ‌های سهام خود شماره شبای یکی از حساب‌های بانکی را به سایت سازمان خصوصی سازی اعلام کنند تا این نهاد نسبت به پرداخت سود سهام عدالت اقدام کند.

به گفته مسئولان، هنوز حدود پنج تا شش میلیون مشمول شماره شبای بانکی خود را به سازمان خصوصی سازی اعلام نکرده‌اند و طبیعتا تا زمانی که شماره شبا اعلام نشود، واریز سود سهام عدالت برای این افراد امکان‌پذیر نخواهد بود. گفتنی است؛ از سال ۸۴ تا ۸۷، تعداد ۴۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۹۳ ایرانی سهامدار عدالت شدند که طبق آخرین آمار از این تعداد بیش از ۲ میلیون نفر فوت کرده‌اند اما با توجه به اینکه افراد فوت شده هم کماکان سهامدار عدالت هستند و ورثه آنها حق استفاده از سهام عدالت متوفیان را دارند، فهرست مشمولان سهام عدالت همان عدد ۴۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۹۳ نفر باقی مانده است و با توجه به عدم پیش بینی قانونی برای ثبت نام جدید، به هیچ‌وجه، امکان اضافه کردن مشمول جدید در سهام عدالت وجود ندارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. حکیمه آل ناصر

    تا حالا برای من و پسرم هیچی واریز نشده . یکماه و اندی است ثبت نام کردیم ولی چیزی واریز نشده . اصلا امکان ویرایش شماره شبا هم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *