اسامی بازیکنان تیم ملی جام جهانی ۲۰۲۲ در مقابل انگلیس

علت پخش نشدن بازی دوستانه ایران و تونس مشخص شد

علت پخش نشدن بازی دوستانه ایران و تونس مشخص شد

علت پخش نشدن بازی دوستانه ایران و تونس مشخص شد بازی ایران برای آماده سازی تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است که فردا چهارشنبه برگزار شود ام این بازی از تلویزیون پخش نخواهد شد.

علت پخش نشدن بازی دوستانه ایران و تونس

بازی تیم ملی ایران و تونس به دلیل اصرار فدراسیون فوتبال کشورمان قرار است که پخش مستقیم نداشته باشد گویا کارلوس کی روش می‌خواهد تاکتیک ها و ترکیب نهایی تیم ملی ایران مقابل انگلیس را در مقابل تونس اجرا کند .

تیم ملی ایران در بازی قبلی خود در مقابل نیکاراگوئه یک بر صفر به پیروزی رسید و حالا میخواهد در مقابل تیم تونس قرار بگیرد.

در مورد اینکه چرا تیم ملی ایران تونس برای بازی تدارکاتی خود انتخاب کرده از نکات قابل تحمل بوده که منطق خاصی ندارد چراکه سبک بازی تونس مشابه هیچ کدام از حریفان تیم ملی ایران در جام جهانی نیست و در جام جهانی تیم آفریقایی در مقابل ایران قرار نخواهد گرفت.

لازم به ذکر است که تیم ملی ایران ۲۹ آبان ماه کمتر از ۷ روز باید در مقابل تیم ملی قدرتمند انگلیس قرار بگیرد تیم ملی انگلیس از مدعیان کسب جام جهانی ۲۰۲۲ است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *