علیرضا فتحی پور درگذشت علیرضا فتحی پور,علت مرگ علیرضا فتحی پور,بیوگرافی و عکس علیرضا فتحی پور مدیر شبکه قرآن,

علیرضا فتحی پور مجری درگذشت (بیوگرافی)

علیرضا فتحی پور مجری درگذشت (بیوگرافی)

مدیر گروه علوم قرآنی رادیو قرآن پس از تحمل یک دوره بیماری، از دنیا رفت.

علیرضا فتحی پور درگذشت

مرحوم علیرضا فتحی‌پور روزهای پایانی عمرش را در آی‌سی‌یو بیمارستان بستری بوده و امروز (۱۹ مهر) در سن ۴۸ سالگی دار فانی را وداع گفت.

علیرضا فتحی پور مجری درگذشت (بیوگرافی)

او کارشناس‌مجری برنامه «ترنم آیات،» «راز آسمان»، «راز آفرینش» و … در رادیو قرآن، برنامه «به رنگ خدا» در رادیو ایران، مجری‌کارشناس برنامه «اردیبهشت» شبکه چهار سیما، مجری‌کارشناس برنامه‌های قرآنی «بشارت»، «به سوی ظهور» و همچنین برنامه تلویزیونی «روز خدا» بود.

همچنین او پیش از این سابقه سردبیری خبرگزاری شبستان را داشته است.

او که حافظ کل قرآن و همچنین از قاریان خوش صدای کشور نیز بود، در کارنامه کاری خود، کارشناس‌مجری برنامه «ترنم آیات،» «راز آسمان»، «راز آفرینش» و … در رادیو قرآن، برنامه «به رنگ خدا» در رادیو ایران، مجری‌کارشناس برنامه «اردیبهشت» شبکه چهار سیما، مجری‌کارشناس برنامه‌های قرآنی «بشارت»، «به سوی ظهور» و همچنین برنامه تلویزیونی «روز خدا» را داشت.

علت فوت علی رضا فتحی پور مجری کارشناس

علت مرگ و فوت این مجری و مدیر قرآنی بیماری عنوان شده که سالها درگیرش بودند و بر اثر همین بیماری، واپسین روزهای عمرش را در icu  بستری بود که در نهایت در ۱۹ مهر ۱۳۹۹ به دیار باقی شتافت.

همسر علیرضا فتحی پور کیست

ایشان متاهل بود و سالها پیش ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دو فرزند دختر و پسر به نام محمدساجد و ساجده می باشد که اکنون در سن جوانی بسر میبرند و از جوانان موفق محسوب میشوند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *