بیوگرافی علی شکارچی و دو همسرش کیست؟ اینستاگرام و شغل

بیوگرافی علی شکارچی و دو همسرش کیست؟ اینستاگرام و شغل

بیوگرافی علی شکارچی و همسرانش کیست؟ اینستاگرام و سوابق او را در این صفحه ببنیید

علی شکارچی کیست؟

آقای علی شکارچی یکی از چهره های اینستاگرامی بوده که این روزها در فضای مجازی نامش بر سر زبان ها افتاده است

آقای شکارچی متولد دهه شصت ۳۲ ساله در بوشهر و بندر عامری است که بار اول در سال ۱۳۹۰ با یکی از دختران فامیل ازدواج کرد و یک بچه دارد و بعد از ۹ سال حالا در سال ۹۹ مجددا ازدواج کرده !!!!

نکته جالب اینکه همسر دومش که بسیار کم سن و سال است او نیز از دختران فامیل و اقوام نزدیک است.

عکسهایی که او از خود و دو همسرش در صفحه (عمومی) اینستاگرامش به اشتراک میگذارد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

علی شکارچی چهره اینستاگرامی، متولد دهه شصت و ۳۱ ساله این روزها با انتشار تصاویر دو همسرش در پیج اینستاگرامش به شهرت رسیده و حسابی جنجالی شده، تا جایی که کاربران فضای مجازی برخی به او با کامنت های تند فحاشی کرده و برخی دیگر نیز میگویند که تبلیغ چند همسریه و رفتار و کردار و انتشار تصاویر چند همسری وجهه خوبی ندارد.

علی شکارچی کیست؟ بیوگرافی علی شکارچی و دو همسرش

برخی از کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی به تصاویر وی واکنش نشان داده اند

دو همسر علی شکارچی

همان طور که می دانید فرهنگ چند همسری در بین کشورهای خاورمیانه رایج آست همچنین در کشورمان این فرهنگ در برخی از شهرها جا افتاده اما به صورت رسمی در کشور و در بین عموم مردم به رسمیت شناخته نمی شود

پیش از از این نوید ابراهیمی با چهار همسر سوژه رسانه های قرار گرفته بود نوید ابراهیمی دارای 4 همسر بوده که همه آنها تحصیل کرده و دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس هستند.

بیوگرافی علی شکارچی و دو همسرش کیست؟ اینستاگرام و شغل

براساس آمارهای اطلس وضعیت زنان و خانواده، بالاترین درصد مردانی که بیش از یک همسر دارند متعلق به استان «سیستان و بلوچستان» است، این درحالیست که استان سمنان با نرخ ۰.۶۹ درصد نسبت به سایر استان‌ها کمترین میزان چندهمسری را تجربه کرده و در این زمینه رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.

پیج اصلی اینستاگرام وی با آیدی

alishekarchiiii فعال است که البته چند پیج فیک به نام ایشان در اینستاگرام هست که وی درخواست ریپورت داده. او در بیو صفحه شخصی خود نوشته: یکی کمه، دو تا خوبه

بیوگرافی علی شکارچی و دو همسرش کیست؟ اینستاگرام و شغل

در توضیح تصاویر با همسرانش نیز نوشته : از مشکلات دوتا زن داشتن اینکه هر چی باشه باید برا دوتاشون انجام بدی، حالا میخواد عکس باشه یا هر چیزی، ولی ما انجام میدیم نوکرشون هم هستیم

صحبت های علی شکارچی درباره ازدواج اول و دومش

در مورد شغل علی شکارچی اطلاعات چندانی در دست نیست اما بر اساس تصاویری که در اینستاگرام او دیده می شود احتمالا شغل او زنبورداری و تولید عسل است .
علی هانتر یا علی شکارچی 31 ساله و بوشهری است که دو زنه بودن آن با اطلاع هر دو همسر حسابی موجب شگفتی کاربران در فضای مجازی شده است .

او از همسر اولش فرزندی به نام سمانه دارد و از ازدواج دومش هم تنها 7 ماه میگذرد .
علی شکارچی : بیوگرافی مرد دو زنه اینستاگرامی و همسران

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. زن دوم عجب آدم احمقی بوده که بااین مردک هوسباز ازدواج کرده !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *