علی کریمی چند فرزند دارد عکس فرزندان علی کریمی +اسامی

علی کریمی چند فرزند دارد؟ دارای 2 پسر و 1 دختر است
اسامی فرزندان علی کریمی هیما ، هاوش و هیرسا

علی کریمی چند فرزند دارد؟ عکس فرزندان علی کریمی +اسامی

عکس فرزندان علی کریمی با اسامی دختر و پسران علی کریمی را در ادامه ببینید.

علی کریمی چند فرزند دارد؟

علی کریمی در سال 1378 رمانی که 21 سال سن داشت با خانمی به نام سحر داوری ازدواج کرد حاصا ازدواج او یک دختر به  نام هیما و دو پسر به نام هاوش و هیرسا است.

علی کریمی چند فرزند دارد؟ عکس فرزندان علی کریمی +اسامی

سرنوشت علی کریمی

علی کریمی سرنوشت عجیب و غریبی داشت و کمتر کسی فکر میکرد که از فوتبال به سیاست برود و حالا به عنوان یک لیدر ضدانقلاب شناخته میشود.

او در جریان اعتراضات 1401 به خارج از کشور مهاجرت کرد و به حمایت از اعتراضات پرداخت و با فراخوان های مختلف مردم را به تظاهرات دعوت میکند.

علی کریمی چند فرزند دارد؟ عکس فرزندان علی کریمی +اسامی

علی کریمی در ۱۷ آبان ۱۳۵۷ در کرج به‌دنیا آمد و فرزند سوم خانواده است. کریمی اصالتاً لاهیجانی است. پدر علی کریمی، ولی‌الله کریمی، در جوانی در استان گیلان بازیکن فوتبال بوده و مادرش خانه‌دار است. علی کریمی ۳ برادر و یک خواهر دارد. فرشید، برادر بزرگترش همانند وی به فوتبال روی آورد و مدتی با او هم‌بازی بود. کریمی گفته‌است که در کودکی هوادار پرسپولیس بوده‌است و در زمانی که با پدرش برای دیدن بازی‌های این تیم به ورزشگاه آزادی تهران می‌رفته، آرزو می‌کرده روزی برای این تیم بازی کند.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا