عکس / آخرین وضعیت حمید سجادی وزیر ورزش در بیمارستان

حمید سجادی وزیر ورزش که روز پنجشنبه سانحه سقوط بالگرد در استان کرمان او را مجروح کرد حالا وضعیت بسیار بدی دارد و دچار ضربه مغزی شده و هوشیاری پایینی دارا می باشد.

عکس / آخرین وضعیت حمید سجادی وزیر ورزش در بیمارستان

آخرین وضعیت حمید سجادی

به گفته پزشکان، حمید سجادی با آسیب ۳۰ درصدی به ریه اش تحت درمان قرار گرفته است و روز گذشته از بیمارستان باهنر کرمان به تهران منتقل شد و در آی سی یو بستری می باشد

حمید سجادی بعد از انتقال به بیمارستان تهران تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته و ممنوع‌الملاقات است.

وزیر ورزش در حال حاضر بیهوش می باشد.

عکس / آخرین وضعیت حمید سجادی وزیر ورزش در بیمارستان

حمید سجادی با روی کار آمدن ابراهیم رئیسی به عنوان وزیر ورزش انتخاب شد او سعی می‌کرد با سفرهای استانی به مشکلات ورزش شهرهای مختلف پردازد اما در یکی از سفرهایش به استان کرمان هلیکوپتر هلال احمر در هنگام فرود در ۱۵ متری زمین دچار سانحه شد و متاسفانه همه سرنشینان به شدت مجروح شدند و اسماعیل احمدی فوت کرد.

علیرضا پورسلمان در خصوص سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و تنی چند از مسؤولین و پرسنل این وزارتخانه، اظهار داشت:‌ از کادر درمان کرمان و یزد سپاسگزارم. برای انتقال من به یزد لطف کردند. خداراشکر حال عمومی من خوب است. برای بچه‌هایی که بستری و کمی ناخوش‌ احوال هستند، دعا می‌کنیم.

وی افزود: وزیر هم آسیب دیده و ان‌شاءالله خوب شود. بالگرد هنگام نشستن در فاصله ۱۰، ۱۲ متری، منطقه نشستن را از دست داد و سقوط کرد. کنترل از دست خلبان خارج شد. در حد۵-۴ ثانیه بالگرد چرخش های خیلی شدیدی داشت و تقریبا تمام صندلی‌ها و خود کابین از بین رفت.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا