عکس / استوری توهین فرهاد ظریف به مقدسات در اینستاگرام +واکنش دادستانی

استوری توهین زشت فرهاد ظریف والیبالست به حضرت فاطمه زهرا در اینستاگرام

استوری توهین فرهاد ظریف والیبالست برایش حسابی گران تمام شد و حکم جلب او توسط دادستانی صادر شده است و در صورت ورود به کشور دستگیر خواهد شد والیبالیستی که در سالهای اخیر حکم حاشیه نبوده و حسابی خبرساز شده است.

فرهاد ظریف از والیبالیست های سابق تیم ملی ایران در اینستاگرام استوری به اشتراک گذاشته در آن به مقدسات توهین کرد این استوری باعث شد که دادستانی تهران حکم جلب او را صادر کند.

عکس / استوری توهین فرهاد ظریف به مقدسات در اینستاگرام +واکنش دادستانی

استوری توهین فرهاد ظریف به مقدسات

فرهاد ظریف والیبالیست سرشناس تیم ملی ایران بود که در حال حاضر در خارج از کشور است ام بازیکن تیم سایپا میباشد.

علی صالحی دادستان تهران در این باره می‌گوید فرهاد ظریف یکی از ورزشکاران سابقه ایرانی در اینستاگرام استوری توهین آمیز علیه مقدسات به اشتراک گذاشته و حکم جلب او صادر شده است.

با توجه به اینکه او در ایران نیست به محض ورود به کشور جلب خواهد شد.

بیوگرافی

فرهاد ظریف در تیم ملی والیبال ایران فعالیت داشتاو  متولد ۱۲ اسفند ۱۳۶۱ در مشهد می باشد در حال حاضر بازیکن باشگاه سایپا بوده و برای لیگ برتر باید به ایران برگردد.

عکس / استوری توهین فرهاد ظریف به مقدسات در اینستاگرام +واکنش دادستانی

فرهاد ظریف با قد ۱۶۷ سانتی متر یکی از والیبالیست های کوتاه قد به شمار می آید.

در اوایل حضورش در والیبال کسی باور نمیکرد می‌تواند عملکرد موفق داشته باشد.

باید ببینیم فرهاد ظریف بعد از بازگشت به ایران چه  سرنوشتی به همراه خواهد داشت فرهاد ظریف در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۳ به صورت رسمی از تیم ملی کناره گیری کرد که با مخالفت مواجه شد اما تصمیم گرفت دیگر از تیم ملی کنار برود و فقط در باشگاه فعالیت داشته باشد.

توهین به مقدسات کار دست فرهاد ظریف داد و طبق اعلام خبرگزاری قوه قضاییه حکم جلب ملی پوش سابق والیبال صادر شد. میزان نوشت: فرهاد ظریف ملی پوش سابق والیبال با انتشار یک استوری در صفحه مجازی خود به مقدسات توهین کرده و همین امر باعث شد علی صالحی دادستان تهران علیه وی دستور تعقیب قضایی صادر و حکم جلب وی را برای ضابط ارسال کند.

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، ائمه اطهار خط قرمز جامعه ایران به حساب می‌آیند و توهین به مقدسات و بی احترامی به بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به شدت محکوم است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن بیانیه‌ی روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در پی توهین به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها توسط یک فرد به شرح زیر است:

ورزشکاران و قهرمانان ایران اسلامی همواره به پشتوانه‌ی اعتقادات خود در رویدادهای رقابتی حاضر شده و توانمندی خود را برای اهتزاز پرچم کشورمان به منصه‌ی ظهور رسانده‌اند اما بی احترامی بی‌شرمانه اخیر یک والیبالیست سابق به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گذر از خطوط قرمز، موجی از نارضایتی و انزجار را بدنبال داشته که به طرق مختلف منعکس شده و وزارت ورزش و جوانان به شدت این‌گونه رفتار را که بر خلاف ارزشهای ایرانی- اسلامی است، محکوم می‌کند.

این وزارتخانه به نمایندگی از جامعه‌ی پرافتخار ورزشکاران انزجار خود از توهین به اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل را اعلام می‌کند و بی‌تردید جامعه ورزش همچون گذشته و بیش از پیش با توکل به پروردگار عظیم‌الشان و توسل به ائمه معصومین در میادین ورزشی به افتخارآفرینی برای کشورمان خواهد پرداخت.

حکم اهانت به اهل بیت

در ماده 513 کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی مجازات توهین به مقدسات نیز آمده است . در این ماده گفته شده است که هر کس به افراد فوق الذکر اهانت نماید ، در صورتی که مشمول جرم ساب النبی شود ، مجازات او اعدام خواهد بود ، در غیر این صورت به حبس از یک تا پنج سال محکوم خواهد شد .
البته با توجه به اینکه این جرم از جرائم تعزیری است ، قاضی می تواند در صورت وجود شرایط تخفیف در مجازات ، مجازات را کاهش با تغییر دهد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص جرم اهانت به مقدسات و مجازات آن ، به کانال تلگرام حقوق کیفری مراجعه نمایید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون جرم اهانت به مقدسات و مجازات آن پاسخ دهند .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. آدم باورش نمیشه اینا همون بچه هایی هستن که ماه رمضان می اومدن تلویزیون ودم از خدا و پیغمبر میزدن
    لقمه حروم یا زن خراب .شما نه سالگی دخترت رو با یه توله سگ تنها بزار ببین با سگش چی کار میکنه با اونجای سگ چه جوری ور میره بیشتر از این نمیگم از بدن ورشد زن وغریزه هاش چیزی نمیدونی خفه شو فکر میکنی چرا تو اون سن بچه ها عروسکاشون رو به سینه هاشون میچسبونن دختر عرب هم که بیشتر از بقیه رشد داره هم فکری وهم بدنی البته دخترای شما به ریشه منگولشون میرن نفهمن
    البته بلا تشبیه خانم فاطمه زهرا س تنها زنی هستن که حوض مخصوص در بهشت دارن و این شان برتر ایشون رو نشون میده اسکلای زن خراب

  2. خاک بر سرش کنن بی شرف بی نامووس اینا دیگه چه جک و جونوری هستن. نجس

  3. شما دختر 9 ساله داشته باشی شوهر میدی؟

    اگه جوابت آره هست خاک بر سرت

  4. اولا زمان و سنت های ۱۴۰۰سال پیش فرق داره با الان دوما کی گفته تو ایران قدیم اینجور ازدواج هایی نبوده؟😐😐
    تو دوران ساسانیان دختران ۳سال ازدواج میکردند ۹ساله پیشکش👌👍👍👍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *