عکس جان سینا با دامن کوتاه و کفش پاشنه بلند تیپ زنانه جنجال شد

عکس جان سینا با دامن کوتاه و کفش پاشنه بلند تیپ زنانه جنجال شد

جان سینا کشتی کج کار معروف با دامن کوتاه و کفش پاشنه بلند در خیابان حضور یافته که سوژه عکاسان خبری قرار گرفته است.

عکس جان سینا با دامن کوتاه و کفش پاشنه بلند

عکس جان سینا با دامن کوتاه و کفش پاشنه بلند تیپ زنانه جنجال شد

یکی از کاربران زیر عکس جان سینا نوشت: این دنیا دیگر ارزش زندگی کردن ندارد وقتی که جان سینا قهرمان کشتی کج با این پوشش در خیابان ظاهر می شود.

جان سینا از کشتی کج کاران پرطرفدار بوده که سالهاست در مبارزه های نمایشی فعالیت می‌کند و طرفداران زیادی دارد.

جان سینا دارای چندین کمربند قهرمانی در مسابقات کشتی کج می باشد ویدیو های او از پربیننده‌ترین مسابقات کشتی کج بوده که هواداران فراوانی دارد.

بدون شک وی یکی از بهترین چهره های دنیای کشتی کج است اما جالب است بدانید که جان سینا برای کمک به توسعه این رشته و کمپانی WWE زبان چینی ماندارین یاد گرفته است. اگر چه وی وقت خالی کمی در طول روز برای یادگیری زبان ماندرین داشت اما با استفاده از فلش کاردهای زبان چینی توانست این زبان را یاد گرفته و در طول یک کنفرانس مربوط به کشتی کج در چین توانست 2 دقیقه تمام به زبان چینی صحبت کند.

عکس جان سینا با دامن کوتاه و کفش پاشنه بلند تیپ زنانه جنجال شد

اگر چه اکنون جان سینا یکی از سرسخت ترین و ورزیده ترین مردان دنیای سرگرمی است اما همیشه اوضاع برای وی چنین نبوده است. وی بارها در مورد این که چگونه در دوران نوجوانی مورد اذیت و آزار قرار می گرفته صحبت کرده است. وی در کودکی آن قدر از لحاظ جسمی ضعیف بود که به گفته خودش هر روز در مدرسه کتک می خورد و در کل کمی دست و پا چلفتی بود تا این که از پدرش خواست تجهیزاتی را برای وی به منظور ورزش کردن بخرد. سینا می گوید حتی با وجود بزرگ بودن جثه اش نیز از همکلاسی هایش کتک می خورده است. وی می گوید آن دوران برایش بسیار سخت بوده اما همین دوران سخت باعث شد که وی مسیر آینده اش را پیدا کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *