عکس جدید تیپ عجیب نیوشا ضیغمی همه را شوکه کرد

عکس جدید تیپ عجیب نیوشا ضیغمی همه را شوکه کرد نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح کشورمان با پوشش خاص مورد توجه قرار گرفته است این بازیگر در چند سال اخیر فیلم ها و سریالهای زیادی را بازی کرده است و از بازیگران فعال کشورمان میباشد.

عکس جدید تیپ عجیب نیوشا ضیغمی همه را شوکه کرد

عکس جدید تیپ عجیب نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی همیشه سوژه عکاسان خبری قرار میگیرد او سعی میکند بهترین لباس ها را برای خود انتخاب کند و پوشش خاصی را دارد خانم ضیغمی دارای طراح لباس است و لباس هایش به دست طراحی خصوصی اش دوخته میشوند پوشش این بازیگر تک بوده هیچگاه لباس های تکراری نمیپوشد.

همسر خانم ضیغمی از تاجران ثروتمند میباشد که در زمینه اقتصادی فعالیت گسترده ای دارد.

عکس جدید تیپ عجیب نیوشا ضیغمی همه را شوکه کرد

بیوگرافی

نیوشا ضیغمی در 27 تیر 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فرزند محسن دیغمی و فهیمه رستم پور است. او و خانواده اش در خیابان میرداماد زندگی می کردند و اصالتاً اهل استان کرمانشاه هستند. نیوشا ضیغمی پس از پایان دبیرستان، مدرک لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

عکس جدید تیپ عجیب نیوشا ضیغمی همه را شوکه کرد

سوابق

بعد از فارغ التحصیلی در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا به کارگردان، مسعود جعفری جوزانی برای سریال در چشم باد معرفی شد. ضیغمی با این سریال در سال 1382 وقتی 23 سال داشت اولین تجربه هنری خود را کسب کرد.

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون، سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت ، و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری جوزانی ، معرفی شد. بلافاصله بعد از فارغ‌التحصیلی از این، کلاس‌ها در مجموعه تاریخی در چشم باد که ، در شهر تاریخی ماسوله فیلمبرداری شده بود، نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

عکس جدید تیپ عجیب نیوشا ضیغمی همه را شوکه کرد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *