عکس جدید زهرا امیر ابراهیمی و همسرش در جشنواره فیلم کن 2022

عکس جدید زهرا امیر ابراهیمی و همسرش در جشنواره کن 2022 برنده شد

عکس جدید زهرا امیرابراهیمی و همسرش در جشنواره فیلم کن 2022 سوژه عکاسان و خبرنگاران قرار گرفت.

مراسم اختتامیه هفتاد و پنجمین جشنواره کن به پایان رسید و نقطه درخشان مراسم اختتامیه کن امشب این بود که بازیگر ایرانی زهرا (زر) امیرابراهیمی برای نقش آفرینی در فیلم عنکبوت مقدس ، جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره را برد.

این برای اولین بار است که یک بازیگر زن ایرانی این جایزه را دریافت می کند.

نکته جالب توجه این بود که با توجه به این که قبل از مراسم اختتامیه فیلم «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی برنده جایزه بهترین فیلم بخش اصلی جشنواره به انتخاب هیات داوران فدارسیون بین‌المللی منتقدان فیلم (فیپرشی) شده بود پیش بینی می‌شد امشب هم در مراسم اصلی اهدا جوایز دست خالی نباشد اما بر خلاف انتظار جایزه ای نبرد.

عکس جدید زهرا امیرابراهیمی

زهرا امیر ابراهیمی بازیگر سابقه تلویزیون این روزها در فرانسه زندگی می‌کند او متولد ۱۳۶۰ بوده و بعد از اتفاقات فیلم خصوصی اش به فرانسه مهاجرت کرد.

عکس جدید زهرا امیر ابراهیمی و همسرش در جشنواره فیلم کن 2022

او در رشته بازیگری تحصیل میکند و در حال حاضر سعی میکند در فیلم های فرانسوی بازی کند.

این روزها برای بازی در فیلم عنکبوت مقدس به جشنواره فیلم کن آمده و تصاویر جدید او مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

گرد پیری روی صورت زهرا امیر ابراهیمی از نکات جالب توجه برای عکاسان خبری بود.

لازم به ذکر است که خانم ابراهیمی در حال حاضر ۴۱ ساله بوده و در فرانسه زندگی می کند در سال ۱۳۹۸ برای نخستین بار درباره اتفاقاتی که برایش رخ داده بود در مصاحبه‌ای گفت که من متوجه شدم که شخصی به نام مجید بهرامی فیلم خصوصی من را منتشر کرده است زهرا امیر ابراهیمی در مصاحبه ای گفت بعد از انتشار این ویدیو من به مدت شش سال به زندان محکوم شدم و مدتی به زندان رفتم و سپس آزاد شدم.

عکس جدید زهرا امیر ابراهیمی و همسرش در جشنواره فیلم کن 2022

او درباره نحوه پخش شدن فیلمش توسط مجید بهرامی میگوید زمانی که در نزد خواهر مجید زندگی میکرده یک روز فایل ویدیویی او را از روی لپ تاپ بر روی سی دی رایت کرد و سپس آنرا در فضای مجازی به اشتراک گذاشت و باعث شد که زندگی من از بین برود .

✅ همچنین ببینید تصاویر لباس فرشته حسینی در فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۲۲

زهرا امیر ابراهیمی می‌گوید من سال ها منتظر ماندم تا مجید بهرامی از من عذرخواهی کند اما هیچ گاه این کار را انجام نداد و بعد از گذشت دو سال به دلیل بیماری سرطان فوت کرد.

برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کن شد

این بازیگر در جشنواره کن موفق به کسب جایزه نخل طلایی شد او اولین زن ایرانی بوده که این جایزه را دریافت کرده است.

شهاب  حسینی هم یک بار این جایزه را کسب کرده است.

در زیر صحبت های خانم امیرابراهیمی هنگام دریافت جایزه را میتوانید ببینید.

خبرگزاری فارس نوشت جایزه نخل طلای جشنواره بین‌المللی کن که زمانی یکی از بهترین و معتبرترین جوایز سینمایی جهان محسوب می‌شد حالا در بخش بهترین بازیگر زن به کسی اهدا شد که مخالف و موافق همه را ازین سیاسی‌کاری مطلق شوکه کرد.

جایزه نخل طلای جشنواره بین‌المللی کن که زمانی یکی از بهترین و معتبرترین جوایز سینمایی جهان محسوب می‌شد حالا در بخش بهترین بازیگر زن به کسی اهدا شد که مخالفان و موافقان کن را از این سیاسی‌کاری مطلق شوکه کرد. جشنواره‌ای که با حضور و سخنرانی زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین جنگ زده آغاز شد، انتقاد شدید «ژان لوک گدار» بنیان‌گذار موج نوی سینمای فرانسه – که سخن او در بین سینماگران جهان فصل الخطاب محسوب می‌شود- را به دنبال داشت. و علاوه بر نقد سینماگر کهنه‌کار و نامدار جهان و مهر تایید او بر سیاسی‌کاری جشنواره کن به یک باره زهرا امیرابراهیمی بازیگری بدون رزومه‌ای شاخص در دنیای بازیگری – در میان آن همه هنرپیشه درجه یک جهان که هر کدام تب وتاب بردن نخل طلای بازیگری جشنواره کن را داشتند- در شرایطی به غایت ناباورانه -احتمالا حتی برای خود بازیگر مذکور- بالاترین جایزه بازیگری اروپا و یکی از بالاترین جوایز سینمایی جهان -که زمانی از اسکار هم ارزشمندتر بود- را دریافت می‌کند تا اعتبار این جایزه از امروز نزد همگان به شدت کمتر از هر زمان دیگری باشد و کن به روند نزولی خود دامن بزند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. زیباییت چیشد هنوز سنی نداری که ،به هرحال موفق باشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *