عکس جدید مهناز افشار و خواهر شوهرش صالحه رامین جنجال شد

عکس جدید مهناز افشار و خواهر شوهرش صالحه رامین جنجال شد

مهناز افشار در اینستاگرامش عکسی از خود به همراه خواهر همسرش صالحه رامین به اشتراک گذاشت! این عکس درحالیست که مهناز افشار از همسرش جدا شده اما گویا با خانواده همسرش در ارتباط است.

عکس جدید مهناز افشار و خواهر شوهرش

عکس جدید مهناز افشار و خواهر شوهرش صالحه رامین جنجال شد

مهناز افشار پیش تر نسبت به خانواده همسرش جبهه گرفته بود اما حالا گویا با آنها رابطه دوستانه دارد و اختلاف سلیقه آها نیز حل شده است.

مهناز افشار در سال 1393 با محمد یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد، حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام لیانا می باشد.

عکس جدید مهناز افشار و خواهر شوهرش صالحه رامین جنجال شد

شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش خواننده مشهور در شروع کارش تاثیر گذار بود، او در دهه هشتاد از چهره‌ های تاثیر گذار سینمای تجاری ایران شد.

افشار برای بازی در فیلم سعادت‌ آباد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر را به دست آورد، همچنین او برای بازی در فیلم برف روی کاج ها جایزه بهترین بازیگر زن از انجمن منتقدان را به دست آورده است.

یکی از عواملی کـه در موفقیت مهناز افشار در حرفه ي بازیگری تاثیر گذار بود، شباهت زیادی او بـه فائقه آتشین ملقب بـه گوگوش، بازیگر و خواننده مشهور پیش از انقلاب بود. لازم بـه ذکر اسـت کـه مهناز افشار در دهه هشتاد خورشیدی یکی از محبوب ترین و برجسته ترین چهره هاي سینمای کشور بودو در فیلمهای موفقی دراین سال‌ها هنرنمایی کرده اسـت.

مهناز افشار اخیرا با انتشار ویدیویی کـه بازتاب گسترده اي در شبکه هاي اجتماعی داشته اسـت، بعنوان چهارمین داور مسابقه تلویزیونی استعدادیابی پرشین گات تلنت معرفی شد. این برنامه در پایتخت سرد سوئد در حال ضبط اسـت. جاییکه ده هزار تن از هموطنان دراین شهر زندگی می کنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *