عکس جدید مونا حیدری (غزل حیدری) دختر اهوازی +پیج اینستاگرام و ماجرای قتل او

عکس جدید مونا حیدری (غزل حیدری) دختر اهوازی در ترکیه +پیج اینستاگرام

عکس جدید مونا حیدری (غزل حیدری) دختر اهوازی +پیج اینستاگرام و ماجرای قتل او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اصلاحات نیوز با انتشار عکس زیر: تصویری از مونا حیدری، قربانی جنایت تکان دهنده اهواز در کنار پدرش جواد (سمت راست) و عمویش امین معروف به ابوعطیه (سمت چپ) در ترکیه، پیش از قتل وی به دست شوهرش را منتشر کرده است.

عکس جدید مونا حیدری (غزل حیدری) دختر اهوازی +پیج اینستاگرام

تصویری از مونا حیدری، قربانی جنایت تکان دهنده اهواز در کنار پدرش جواد (سمت راست) و عمویش امین معروف به ابوعطیه (سمت چپ) در ترکیه، پیش از قتل وی به دست شوهرش را منتشر کرده است.

عکس جدید مونا حیدری (غزل حیدری) دختر اهوازی +پیج اینستاگرام و ماجرای قتل او

عکس جدید مونا حیدری

 مونا حیدری دختر 17 ساله ااهوازی بوده که متاسفانه به طرز وحشتناکی توسط همسرش سر بریده شد درباره قتل او این روزها همه جا صحبت میشود و شایعات زیادی درباره قتلش در فضای مجازی مطرح شده است .

او متولد 1383 بود زمانی که 12 سال سن داشت ازدواج کرد و بعد از گذشت 2 سال صاحب یک فرزند پسر شد. و در 15 بهمن 1400 توسط همسرش که پسر عمویش بود سر بریده شد.

عکس جدید مونا حیدری (غزل حیدری) دختر اهوازی +پیج اینستاگرام

خبرگزاری رکنا اولین رسانه ای بود که این خبر را منتشر کرد و فیلم چرخاندن سر او در خیابان توسط همسرش را رسانه ای کرد تا همه مردم در بهت و حیرت به سر ببرند هیچکسی باورش نمیشد که این اتفاق در ایران رخ داده و مردی سر همسر خود را هنوز به 18 سال نرسیده بریده است و با سر او در خیابان خودنمایی میکند!

درباره اینکه این دختر گناهکار بود یا خیر کاری ندارم اما موضوع قتل فجیعی که رخ داده همه را حیرت زده کرده است تابستان خبر سلاخی بابک خرمدین توسط پدر ومادرش مردم را در شوک فرو برد و در زمستان کلیپ جولان پسر جوان با سر بریده همسرش باعث شده که مردم به اخبار قتل ها دیگر حساس شده باشند.

البته اینگونه اتفاقات قبلا هم رخ میداده اما شبکه های اجتماعی وجود نداشت که سرعت کمتر از 24 ساعت کل ایران با خبر شود.

پدر غزل: درسته سن و سال غزل برای ازدواج کم بود و حتی زمانی که می‌خواستیم غزل را به عقد سجاد دربیاوریم گواهی رشد از دادگاه گرفتیم اما به لحاظ جسمی مشکل نداشت.

همسر غزل چگونه آدمی بود؟

 پدر غزل:به محل کارش در بازار بروید، اطرافیانش بهتر می‌توانند نظر بدهند اما پسری بود که هم روزانه سرکار می‌رفت و گاهاً تا شب در بازار بود علاوه بر این اهل باشگاه و ورزش هم بود، اهل سیگار و دود و دم هم نبود.

پیج های جعلی اینستاگرام به نام مونا حیدری

در اینستاگرام برخی از افراد سودجو پیج های جعلی با نام این دختر ایجاد کرده اند تا بتوانند فالوئر به دست اورند!! همه پیج ها جعلی و فیک هستند.

پیج های جعلی

غزل اسیر باند خرید و فروش دختران

فارس:ماجرای بازگرداند غزل از ترکیه چه بود؟

پدر غزل: ما روز پنج شنبه  از ترکیه به تهران رسیدیم اما وقتی رسیدیم حراست فرودگاه به ما گیر داد که چرا غزل پاسپورت ندارد در حالی که پلیس اینترپل برگه‌ای جهت خروج غزل از کشور ترکیه با ما داده بود با این حال مجبور شدیم برای بازجویی در دادگاه در تهران معطل شویم.

پسر سوری که غزل را گروگان گرفت

پس از تایید ورود قانونی غزل به ایران از ترمینال سوار اتوبوس شدیم و جمعه شب به اهواز رسیدیم، همان موقع پدر سجاد پیشنهاد داد غزل را دست فلان مامور که مورد اعتماد ما بود بدهیم و به خانه برگردیم اما من مخالفتم کردم و گفتم غزل را با خودم به خانه می‌برم تا مادرش را ببیند و شنبه غزل را تحویل کلانتری بدهیم.

پدر غزل: ما روز پنج شنبه از ترکیه به تهران رسیدیم، اما وقتی رسیدیم حراست فرودگاه به ما گیر داد که چرا غزل پاسپورت ندارد در حالی که پلیس اینترپل برگه‌ای جهت خروج غزل از کشور ترکیه با ما داده بود با این حال مجبور شدیم برای بازجویی در دادگاه در تهران معطل شویم.

عکس جدید مونا حیدری (غزل حیدری) و مرد سوری در ترکیه دختر اهوازی +پیج اینستاگرام

پس از تایید ورود قانونی غزل به ایران از ترمینال سوار اتوبوس شدیم و جمعه شب به اهواز رسیدیم، همان موقع پدر سجاد پیشنهاد داد غزل را دست فلان مامور که مورد اعتماد ما بود بدهیم و به خانه برگردیم، اما من مخالفتم کردم و گفتم غزل را با خودم به خانه می‌برم تا مادرش را ببیند و شنبه غزل را تحویل کلانتری بدهیم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

13 نظر

  1. جادر بريهي

    من همسر خانم مغينمي هستم داستني كه شما توي سايت خود نوشتيد اشتباه است خواستم بفهمم اين رو از كي نقل كرديد

  2. جادر بريهي

    خانمم و برادر باهم بودند و بعد اينك پليس تركيه انها رو برميگردونه انها باهم بودند و خانم اول جان باخت و برادرم پيش ان مي ماند و بعد از چند ساعه ان هم جانش از دست ميده و اين رو من از مهاجريني كه با انها بودم شنيدم و داستاني كه شما نقل كردين صحت ندارد، خواستم بدونك ان رو از جه كسي نقل كرديد

  3. جادر بريهي

    خانمم و برادر باهم بودند و بعد اينك پليس تركيه انها رو برميگردونه انها باهم بودند و خانم اول جان باخت و برادرم پيش ان مي ماند و بعد از چند ساعه ان هم جانش از دست ميده و اين رو من از مهاجريني كه با انها بودم شنيدم و داستاني كه شما نقل كردين صحت ندارد، خواستم بدونك ان رو از جه كسي نقل كرديد، خواهش مي گم گفته هايتون تصحيح كنيد

  4. baharehpeymanebrahini

    باید پسر عموش نسل شمر حارث قاتل طفلان مسلم دماغش است به مجازات برسانند

    • اگر من جای شوهرش بودم می رفتم سوریه یا ترکیه آن حرامزاده که باعث شد این زندگی به این صورت متلاشی بشه را می کشتم

  5. baharehpeymanebrahini

    باید پسر عموش نسل شمر حارث قاتل طفلان مسلم را ع ش است به مجازات برسانند

  6. قضاوت مخصوص خداست پس ما نعوذ باالله خدا نیستیم که قتل نفس کنیم بدون هیچ قاضی و قضاوتی

  7. کسایی که از این دختر و کارش دفاع می‌کنند و ادای آدمای دل رحم و مهربون رو در میارن شک نکنید خودشون در حال خیانت هستن

    • تو و امثال تو و اون که به اسم غیرت سر بریده زنشو میچرخونه در ملع عام مگه کی هستین که همچین حکمی صادر میکنین خود خدا هم میبخشه تو که دیگه بندشی پس دهنتو ببند تا سر خودتم همچین بلایی نیاوردن…

  8. مرگ و زندگی دست خداست
    انسان که انسان رو نمی‌کشه…
    نمیخوام هیچ کس رو قضاوت کنم،اما واقعا هر کاری هم کرده باشه حقش مرگ نبوده!
    تعریف عرب ها رو خیلی شنیدیم
    به اینکه مهربونن،خونگرمن… جمع نمیبندم اما واقع بین باشیم، برای جنس زن ارزشی قائل نیستن!
    دختره هم کار اشتباهی کرده،اگه واقعا همسرش اذیتش میکرده باید درخواست طلاق می‌داده نه اینکه فرار کنه و باعث بشه این همه حرف و حدیث پشت سرش باشه
    معنی غیرت داشتن تو جامعه بد جا افتاده
    غیرت یعنی نزاری کسی که دوسش داری آسیب ببینه،آبروی آدم با خون برنمیگرده،هیچ وقت

    • آیا تورک ها برای زن ارزش قایل بودن یا هستن؟!؟ داعشی های که میگرفتن از تبار تورک بودن! بازم تو این ماجرا رد پای تورک و ترکیه بود! با آن جیش الحر (ارتش آزاده) ش که از قاچاقچیآن انسان تا موادمخدر و قاتلان حرفه‌ای (سربران) تشکیل داده بودن!

  9. هرکاریم کرده باشه آیابایدسرش بریده بشه وتوی شهربچرخه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *