عکس حضرت آدم را ببینید شبیه سازی توسط پژوهشگران

عکس حضرت آدم را ببینید شبیه سازی توسط پژوهشگران دانشگاه پرینستون، انها با برسی شواهد تاریخی، یک مدل سه بعدی از حضرت آدم، اولین انسان خلق شده در روی زمین ساخته اند.

عکس حضرت آدم را ببینید شبیه سازی توسط پژوهشگران

عکس حضرت آدم را ببینید

عقاید مذهبی به این صورت است که حضرت آدم (ع) اولین مردی بود که خداوند به همراه همسرش حوا (حوا) روی زمین فرود آورد. آدم از 25 پیامبری است که در قرآن ذکر شده است.

عکس حضرت آدم را ببینید شبیه سازی توسط پژوهشگران

بر اساس روایات مختلف علمای مختلف، آدم حدود 1000 سال پس از خلقت زندگی کرد. حضرت آدم در آیات متعددی در قرآن ذکر شده است، از جمله آیات 30 تا 38 سوره بقره (سوره دوم قرآن) و آیات 11 تا 25 سوره اعراف (هفتمین سوره قرآن). فرزندان آدم و حوا دوقلو به دنیا آمدند، یعنی هر نوزاد پسر با یک نوزاد دختر به دنیا آمد.

خداوند به فرشتگان در مورد خلقت آدم به عنوان انسان گفت و جانشین خداوند بر روی زمین خواهد شد که برای آبادانی زمین خدمت می کند. خداوند این گفتگو را در قرآن ذکر کرده است.

سخنی که فرشتگان بر زبان آوردند، نه از روی ستیز با تصمیم خداوند بود و نه از روی حسادت نسبت به بنی آدم یا آنطور که برخی به اشتباه تصور می کردند. خداوند ملائکه را کسانی توصیف کرده است که در سخن گفتن از او سبقت نمی گیرند، یعنی بدون اذن او چیزی نمی خواهند. هنگامی که خداوند به آنها خبر داد که در زمین مخلوقی می آفریند و آنها علم دارند، تنها نگرانی فرشته این بود که این مخلوق (انسان) در زمین فساد کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. عبدالله گنجی

  2. این که عکس وین دیزله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *