عکس خصوصی هدیه تهرانی نیکی کریمی لو رفت و جنجال به پا کرد

عکس خصوصی هدیه تهرانی نیکی کریمی لو رفت و جنجال به پا کرد

عکس خصوصی هدیه تهرانی نیکی کریمی جنجال به پا کرد دو بازیگر ستاره در دهه هفتاد که فیلم ها و سریالهای زیادی را بازی کرده اند.

عکس هدیه تهرانی نیکی کریمی

عکس خصوصی هدیه تهرانی نیکی کریمی لو رفت و جنجال به پا کرد

نیکی کریمی و هدیه تهرانی از بازیگران ستاره در دهه ۸۰ و ۷۰ می باشند که سالهاست در عرصه بازیگری فعالیت حرفه ای دارند.

نیکی کریمی نسبت به هدیه تهرانی فعالیت بیشتری داشته و در حال حاضر به عنوان داور در جشنواره های بین المللی فیلم حضور دارد اما هدیه تهرانی چند سالی است که در عرصه بازیگری حضور کمرنگ داشته است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی نیکی کریمی و همسر اول و دومش

این دو نفر از دوستان و همکاران قدیمی بوده که در فیلم ها و سریال های مختلفی با هم همکاری داشته اند و حتی برای بازی در پروژه های سینمایی یا تلویزیونی با هم مشورت می کردند.

عکس خصوصی هدیه تهرانی نیکی کریمی لو رفت و جنجال به پا کرد

نیکی کریمی در آخرین فعالیت هنری اش در سریال یاغی بازی کرده است اما خانم هدیه تهرانی در سینما آخرین فعالیت هنری خود را اواسط دهه ۹۰ انجام داده است.

هدیه تهرانی با فیلم سینمایی دستهای آلوده و پسر تهرونی به شهرت رسید نیکی کریمی در دهه ۷۰ به شدت مورد توجه مخاطبان فیلم و سریال قرار گرفته بود و با ابوالفضل پورعرب و فریبرز عرب نیا زوج های هنری محبوبی را تشکیل داده بودند.

بر اساس آماری که سامانه سمفا منتشر کرده؛ در هفته گذشته، فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» با کارگردانی سعید سهیلی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، «دینامیت» با کارگردانی سید مسعود اطیابی، دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، «بی همه چیز» یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، «شهر گربه‌ها» به کارگردانی سید جواد هاشمی ۴۸۰ میلیون تومان و «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی ۴۴۰ میلیون تومان را در گیشه برای خود ثبت کرده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *