(عکس) سردار خدادی درگذشت زندگینامه سردار حمید خدادی

بیوگرافی سردار حمید خدادی و همسرش + شهادت و درگذشت

بیوگرافی سردار حمید خدادی و همسرش + شهادت و درگذشت را مجله شبونه مشاهده نمایید.

سردار حمید خدادی درگذشت

ایشان یک از سرداران سپاه پاسداران بود که در کنار حاج قاسم سلیمانی تلاش زیادی برای تداوم امنیت در کشورمان کرد و درنهایت در سوم مهرماه 1399 دعوت حق را لبیک گفت.

ایشان معاون ایمنی ستاد کل سپاه پاسداران بود.

بیوگرافی سردار حمید خدادی و همسرش + شهادت و درگذشت

سردار علی(حمید) خدادی، جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و معاون ایمنی و اقدامات تأمینی ستاد کل سپاه که بیش از یک دهه رئیس دفتر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس بود، در روزهای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و پس از یک دوره تحمل بیماری، به حاج قاسم و جمع همرزمان شهیدش در دوران دفاع مقدس ملحق شد.ست.

بیوگرافی سردار حمید خدادی

سردار خدادی، بیش از 80 ماه در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی حضور داشت و چندین بار در عملیات های مختلف مجروح و بارها بدلیل عوارض شیمیایی در بیمارستان بستری شده بود.

همچنین ببینید: زندگینامه شهید عبدالرسول زرین تک تیرانداز (شکارچی خمینی)

وی پس از جنگ تحمیلی نیز در بخش‌های مختلف ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد فرماندهی کل سپاه خدمت کرد و سالها نیز در کنار مدافعان حرم با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش همراه بود.

سردار سرتیپ خدادی، صبح امروز و پس از طی یک دوره بیماری شدید ناشی از عوارض شیمیایی، به لقاءالله پیو

سردار علی خدادی، برادر «محمد خدادی»، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بود.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ضمن عرض تسلیت به ایشان و خانواده محترمشان، برای آن شهید والامقام، علو درجات‌ مسالت می کند.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

علت درگذشت

سردار حمید خدادی، درروزهای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و پس از یک دوره تحمل بیماری ناشی از عوارض شیمیایی، صبح امروز – پنجشنبه – به لقاءالله پیوست و به حاج قاسم و جمع همرزمان شهیدش در دوران دفاع مقدس ملحق شد.

وی جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و معاون ایمنی و اقدامات تأمینی ستاد کل سپاه که بیش از یک دهه رییس دفتر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *