عکس همسر مهدی طارمی و اسم و بیوگرافی زن مهدی طارمی

عکس همسر مهدی طارمی و اسم و بیوگرافی زن مهدی طارمی

عکس همسر مهدی طارمی و بیوگرافی اسم و زن مهدی طارمی بنا به گزارش های که در فضای مجازی و در مصاحبه ای که مهدی طارمی با آقای عادل فردوسی داشتند خبر ازدواج را تایید کردند.

عکس همسر مهدی طارمی و اسم و بیوگرافی زن مهدی طارمی

عکس همسر مهدی طارمی و اسم و بیوگرافی

تصویری از همسر مهدی طارمی نام کم سر مهدی طارمی ستاره فوتبال کشورمان چیست ؟ بنا بر گزارش‌های رسیده مهدی طارمی مهدی طارمی یکی از ستاره های پرافتخار تیم ملی و تیم پرتقالی خود می باشد مدتی پیش در یک مراسم ساده که در بوشهر برگزار کرد نامزد کرد.

عکس همسر مهدی طارمی و اسم و بیوگرافی

تا الان تصویری از همسر طارمی منتشر نشده است و این تنها بر اساس عکس هایی که بعد از گل زدن های مهدی طارمی گرفته و ثبت شده است.اطلاعاتی که از همسر او در دست است داشتن حرف p می باشد مهدی طارمی با گفتگوی که با عادل فردوسی پور داشت م این موضوع را تایید کرد.

همچنین ببینید : فیلم رقص و رقصیدن مهدی طارمی در عروسیش و لحظه آبرو ریزی

مهدی طارمی در روز بیست و هفتم تیرماه ۱۳۷۱ در بوشهر به دنیا می آید پست مهدی طارمی مهاجم است تا مقطع دیپلم تحصیلات دارد و از از کودکی زیر نظر پدرش فوتبال را شروع کرده است و بعد از ورود به پرسپولیس و تیم ملی حالا در پرتو در کشور پرتغال باعث افتخار ایرانیان شده است مهدی طارمی راست ها می باشد اما می تواند با پای چپ خود هم خوب بازی کند ۱۸۷ سانتی متر قد او می باشد پدر مهدی طارمی علیشاه یکی از بازیکنان حرفه‌ای فوتبال و مادر او خانه دار می باشد او که فرزند آخر است یک برادر و یک خواهر دارد.

همچنین ببینید : فیلم مراسم عقد مهدی طارمی و همسر مایه دارش + عکس

طارمی که زیر نظر پدر خود در مدرسه فوتبال صدا و سیما فعالیت می کرد در سال ۱۳۸۱ به تیم جوانان برق بوشهر می رودو بعد از آن در تیم های هیات بوشهر در سال ۸۴ و بعد از آن به باشگاه ایران جوان و بالاخره در سال ۱۳۸۷ وارد تیم بزرگسالان شد حدود دو سال در تیم شاهین بوشهر فعالیت کرد و بعد از آن به تیم ایرانجوان بوشهر گل در لیگ دسته اول بود پیوست. و در آن تیم بسیار عالی بازی کرد علی دایی بعد از تماشای تیم ایران جوان و پیکان در آن زمان سرمربی تیم پرسپولیس بود پودر در سال ۹۴ در فروردین ماه با تک گلی که به تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا زد محبوب تمام پرسپولیسی ها شد او ۱۱۲ بازی برای پرسپولیس انجام داده و ۵۵ گل گل به ثمر رسانده است ست و عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه را از آن خود کرده است. و حالا به نظر می رسد که این ستاره درخشان تیم ملی ازدواج کرده و تصویر نامزدش منتشر شده است.

همچنین ببینید : بیوگرافی میلاد سرلک فوتبالیست و همسرش و فرزند +عکس ازدواج

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *