عکس/ واکنش خواهر شهره لرستانی و حمایت ایشان و تبریک تولد مازیار

عکس/ واکنش خواهر شهره لرستانی و حمایت ایشان و تبریک تولد مازیار

عکس| واکنش خواهر شهره لرستانی به تغییر جنسیت و آشکارسازی جنسی مازیار وحمایت آن از مازیار(شهره) تبریک تولد به مازیار را ذر این صفجه مشاهده فرمایید.

عکس/ واکنش خواهر شهره لرستانی و حمایت ایشان و تبریک تولد مازیار

عکس| واکنش خواهر شهره لرستانی و تبریک

به گزارش سرویس های خبری و  شبکه اجتماعی شراره صالحی لرستانی خواهر شهره  لرستانی در در پیج اینستاگرامش در مورد تغییر جنسیت مازیار واکنش نشان داد ایشان در حمایت از از مازیار لرستانی نوشت : برادر گلم، با شهره بودن ۵۶ سال سوختی و ساختی؛ شاهد رنج تو بودن آسون نبود اما حاصل همون رنج سوزنده و ققنوس وار، مازیار است که متولد شد.
شراره صالحی لرستانی در اینستاگرامش از مازیار در مورد تغییر جنسیت کاهش نشان داد.

عکس/ واکنش خواهر شهره لرستانی و حمایت ایشان و تبریک تولد مازیار

 

شهره لرستانی در چند روز گذشته پستی را در پیج اینستا گذاشت و نوشت من آهنگ هایی هستم که در تنهایی خود گوش می دهم……. من تمام اشک هایی هستم که در که سراسر زندگی در خفا ریخه ا م
شهره لرستانی با اسم  مازیار در پست اینستاگرامش شهره لرستانی را به مازیار لرستانی تغییر داد.

همچنین ببینید: بیوگرافی مازیار (شهره) لرستانی و ازدواج

 

شهره لرستانی یا همان مازیار در ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ به دنیا آمد. ایشان دارای یک خواهر و یک برادر می باشد و پدر از دادستان دادگستری و مادرش بازنشسته آموزش و پرورش می باشد. ایشان در سال ۱۳۶۴ از در دانشگاه هنر هنر در رشته تئاتر فعالیت کرد در سال ۱۳۷۱ در سریال آپارتمان در کنار آتیلا پسیانی و پرویز پرستویی به شهرت رسید. در سن ۲۷ سالگی به مدت ۸ سال از بازیگری دور شد و بخاطر افسردگی شدید و استفاده از داروهای اعصاب  چاق شد. مازیار (شهره ) لرستانی هیچ وقت ازدواج نکرده و دارای هیچ فرزندی نیست ست و بلاخره در روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۳۹۱ ۱۴۰۱ با تغییر اسم شهره مازیار و تغییر جنسیت شرا در علنی کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *