عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل

عکس پروفایل اسم زهرا ❤️ و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل

عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زهرا از اسامی بسیار پرطرفدار در کشورمان محسوب میشود که بسیاری از دختران و زنان ایرانی این نام را دارا میباشند.

عکس پروفایل اسم زهرا

این اسم از گذشته های دور تا کنون همچنان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده و علت مهم آن نام دختر پیامبر اسلام و همسر امام علی میباشد.

عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل

مسلمانان جهان از این نام برای فرزندان خود انتخاب میکنند و برای همین به عناون یک نام بین المللی محسوب میشود.

در ایران نام زهرا رکوردار اسامی در ثبت احوال است و بیشتر نامی که مردم برای دختران خود انتخاب کرده اند این نام میباشد.

عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل

معنای این اسم روشن و درخشان است که به زبان عربی بوده و مفهوم روشنایی و رخشنده را یدک میکشد لقب حضرت فاطمه  سکینه ( س) است. زیرا هر وقت آن حضرت در محراب خود به نماز قامت بر می افراشت نور او فضای عرش را روشن می کرد بطوریکه اهل آسمان نور مبارک او را تماشا می کردند . و آن حضرت حالات عجیبی داشت و در عبادت آنچنان غرق حق تعالی می شد که نور سفیدی تمام وجود او را فرا می گرفت و باعث حیرت عرشیان می شد.

عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل

علتهاي گوناگوني براي نام نهادن حضرت فاطمه به زهرا ذكر شده است. امام صادقميفرمايد: حضرت فاطمه را زهرا ناميدند، چون هنگامي كه در محراب عبادت ميايستاد، نورش براي اهل آسمان پرتو افشاني ميكرد; همان گونه كه نور ستارگان براي اهل زمين پرتو افشاني ميكنند.( ر.ك: علل الشرايع، شيخ صدوق، ج 1، ص 180، مطبعة الحيدريه، نجف. )

در روايت ديگر ميخوانيم: حضرت فاطمه زهرا ناميده شده، چون خداوند او را از نور عظمتش آفريد.( ر.ك: همو، معاني الاخبار، ص 64، دفتر انتشارات اسلامي. ) كلمه “زهرا” در قرآن نيامده است، ولي كلمه “زهرة” كه هم خانواده زهرا است، در قرآن ذكر شده است.

عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل زندگی بدون زهرا خر است  عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل  زندگی بدون زهرا خر است  عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل زهرا پرسپولیسی پروفایل عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل عکس پروفایل اسم زهرا و عکس نوشته نام زهرا برای پروفایل

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *