فائزه شریف کیست بیوگرافی و عکس های فائزه شریف و ماجرای ازدواج با پیرمرد

فائزه شریف کیست بیوگرافی و عکس های فائزه شریف و ماجرای ازدواج با پیرمرد

فائزه شریف کیست

فائزه شریف مدل ۳۵ ساله ایرانی است که هفت سال پیش از ایران مهاجرت و به استراالیا و از آنجا راهی فیلیپین شد او به تازگی با لانچینگ پی مردم ثروت مند و مشهور فیلیپینی اشنا و به تازگی جشن ازدواج لاکچری را از خود منتشر کردند. او بخشی از دوران کودکی‌اش را در محله‌ ستارخان تهران و سپس کرج گذارند اما دوباره برای گذراندن دبیرستان به محله‌ ستارخان بازگشت. دوران دبیرستانش را در مدرسه‌ سلیمی جهرمی تمام کرد او هنوز به ادامه تحصیل خود ادامه میدهد و لیسانس بازرگانی دارد.

در ادامه بیوگرافی فائزه شریف و عکس های فائزه شریف و ماجرای ازدواج با پیرمردفیلیپینی که در در شبکه های اجتامعی وایرال شده است را بخوانید.

فائزه شریف کیست بیوگرافی و عکس های فائزه شریف و ماجرای ازدواج با پیرمرد

 

بیوگرافی فائزه شریف

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده و درباره آن اطلاعات عجیبی را منتشر شده است درباره ویدیو نوشته اند که فائزه شریف دختر ایرانی بوده که با یک پیرمرد اهل فیلیپین ازدواج کرده است خبری که واقعیت ندارد و این دختر اهل ایران نیست.

فائزه شریف کیست بیوگرافی و عکس های فائزه شریف و ماجرای ازدواج با پیرمرد

ماجرای فائزه شریف

در یکی دو سال اخیر برخی از خواننده ها برای اینکه آهنگ شان در فضای مجازی وایرال شود آن را بر روی تصاویر و ویدیو های مختلف میکس کرده و درباره ویدیو اخبار جعلی منتشر می کنند تا ویدیو ها مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته و در فضای مجازی دست به دست شود.

 

با جستجویی ساده در گوگل متوجه می شوید که این دختر اهل ایران نبوده و مربوط به مالزی می باشد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی نیلوفر مردانی اسکیت باز و همسرش

بیوگرافی ترلان پروانه بازیگر و همسرش

فائزه شریف کیست بیوگرافی و عکس های فائزه شریف و ماجرای ازدواج با پیرمرد

متاسفانه خواننده های گمنام برای اینکه آهنگ شان شنیده شوند دست به انتشاراخبار کذب و جلی می زنند این خواننده ها صرفاً برای شنیده شدن آهنگ خود چنین اخباری را بر روی ویدیو ها میکس کرده و کاربران فضای مجازی آنها را باور میکنند.

 

بیوگرافی فائزه شریفی

در برخی از سایتهای بیوگرافی جعلی از این دختر منتشر شده است  و درباره او نوشته اند که فائزه شریف مدل ۳۵ ساله ایرانی است که هفت سال پیش از ایران مهاجرت و به استراالیا و از آنجا راهی فیلیپین شد او به تازگی با لانچینگ پی مردم ثروت مند و مشهور فیلیپینی اشنا و به تازگی جشن ازدواج لاکچری را از خود منتشر کردند. او بخشی از دوران کودکی‌اش را در محله‌ ستارخان تهران و سپس کرج گذارند اما دوباره برای گذراندن دبیرستان به محله‌ ستارخان بازگشت. دوران دبیرستانش را در مدرسه‌ سلیمی جهرمی تمام کرد او هنوز به ادامه تحصیل خود ادامه میدهد و لیسانس بازرگانی دارد.

فائزه شریف کیست بیوگرافی و عکس های فائزه شریف و ماجرای ازدواج با پیرمرد فائزه شریف کیست بیوگرافی و عکس های فائزه شریف و ماجرای ازدواج با پیرمرد فائزه شریف کیست بیوگرافی و عکس های فائزه شریف و ماجرای ازدواج با پیرمرد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *