فاطمه سپهری کیست چرا آزاد شد؟ +جرم و علت دستگیری

فاطمه سپهری کیست بیوگرافی و حواشی و جنجال ها + عکس

فاطمه سپهری کیست

فاطمه سپهری فعال ضدانقلاب است که به عنوان کارشناس با رسانه های معاند و ضدانقلاب مصاحبه میکند.

فاطمه سپهری در سال ۱۳۴۳ متولد شده و در سال ۱۳۸۳، در سن ۴۰ سالگی، در آزمون کنکور دانشگاه شرکت کرد و موفق شد در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه فردوسی مشهد پذیرفته شود و در نهایت مدرک کارشناسی خود را از این دانشگاه دریافت کند.

بیوگرافی

فاطمه سپهری متولد ۱۳۴۳ است. در سال ۱۳۸۳ و در ۴۰ سالگی در کنکور دانشگاه شرکت کرد و موفق شد در دورهٔ لیسانس مدیریت بازرگانی در دانشگاه فردوسی مشهد قبول شود و مدرک کارشناسی خود را از این دانشگاه دریافت کند. فاطمه سپهری فرزند ابراهیم همسرش را در طی جنگ ۸ سالهٔ ایران و عراق و در اوایل دههٔ ۶۰، از دست داد و سرپرستی فرزندش به حکم دادگاه به پدر همسرش (به عنوان ولی شرعی) داده شد.

فاطمه سپهری کیست بیوگرافی و حواشی و جنجال ها + عکس

فاطمه سپهری، یکی از امضاکنندگان نامه موسوم به 14 نفره ، بعد از حدود ۹ ماه حبس آزاد شد. سپهری به اتهام «اخلال در نظم و آسایش عمومی و همچنین تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب» به حلس و شلاق محکوم شده بود.

فاطمه سپهری به صورت پیوسته با رسانه های معاند و ضدانقلاب مصاحبه میکند و حتی علیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغ میکند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی دکتر فاطمه رجایی راد پزشک آملی کیست +حواشی و عکس
بیوگرافی محسن استادی فرزند آیت الله رضا استادی کیست +علت درگذشت
بیوگرافی محمد ضیف فرمانده حماس کیست و اهل کجاست +سوابق و عکس

تحصیلات

در سال ۱۳۸۳ و در ۴۰ سالگی در کنکور دانشگاه شرکت کرد و موفق شد در دورهٔ لیسانس مدیریت بازرگانی در دانشگاه فردوسی مشهد قبول شود و مدرک کارشناسی خود را از این دانشگاه دریافت کند. فاطمه سپهری فرزند ابراهیم همسرش را در طی جنگ ۸ سالهٔ ایران و عراق و در اوایل دههٔ ۶۰، از دست داد و سرپرستی فرزندش به حکم دادگاه به پدر همسرش (به عنوان ولی شرعی) داده شد.

وی یکی از از فعالان سیاسی بوده که اقدام به تشویش افکار عمومی علیه نظام میکرد و با صحبت ها و فراخوان هایی که در شبکه های اجتماعی به راه انداخت سعی داشت افرادی را برای امضای برخی ادعا ها ترغیب کند

فاطمه سپهری کیست چرا آزاد شد؟ +جرم و علت دستگیری

ماجرای زندان

او به همراه ۱۳ نفر دیگر به دلیل نوشتن یکسری اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران و امضا کردن آن بازداشت شد در نهایت به جرم اخلال در نظم و آسایش عمومی و همچنین تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب به حبس و شلاق محکوم گردیدند

این خانم به دلیل اینکه سابقه کیفری نداشته است مورد بخشش قرار گرفته و در نهایت روز ۲۶ شهریور از زندان آزاد شد.

دادگستری در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که مجازات‌های شلاق و حبس او را به مدت ۵ سال “به صورت مشروط” تعلیق کرده است.

فاطمه سپهری در فیلمی که در توییتر منتشر کرده می‌گوید که موقع آزادی تعهد داده که اگر باز هم به چنین اقداماتی ادامه دهد او را بازداشت می‌کنند.

سپهری افزود که با اطلاع از تعلیق مجازاتش نمی‌خواسته زندان را ترک کند اما با اصرار خانواده‌اش از زندان بیرون رفته اما تاکید کرده که «کوتاه نمی‌آیم و ساکت نمی‌نشینم»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

6 نظر

  1. سایت نون به نرخ روز خور مذخرفی هستید

  2. شما که کامنتها رو پاک. میکنین
    چه فایده نظر بدیم

  3. سپهری خائن. مجازات تو اعدام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *