فرتاش فریدونی لشکریانی کیست؟ تجاوز به دختران کرجی با آگهی استخدام منشی

فرتاش فریدونی کیست؟ تجاوز به دختران کرجی با آگهی استخدام منشی جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دادگستری البرز امروز تصویر یک مجرم را منتشر کرد و از خانم های کرجی که قربانی تجاوز او بوده اند درخواست کرد که برای شکایت به دادگاه انقلاب کرج مراجعه کنند.

فرتاش فریدونی لشکریانی کیست؟ تجاوز به دختران کرجی با آگهی استخدام منشی

فرتاش فریدونی لشکریانی کیست؟

این پسر جوان با آگهی استخدام منشی در سایت شیپور و دیوار دختران جوان را به محلی خلوت میکشانده و بعد از تجاوز به آنها اقدام به سرقت پول و طلا و موبایل آنها میکرده است.

او تا به حال تعداد زیادی از دختران کرجی را قربانی افکار شوم خود کرده که در نهایت توسط پلیس دستگیر شد.

همچنین ببینید: ماجرای تجاوز کیوان امام به 300 دختر دانشگاه هنر تهران

در متن دستور قضایی آمده است:

«آقای فرتاش فریدونی لشکریانی فرزند فرزاد (صاحب تصویر) متهم است به سرقت به عنف و مزاحمت و تعرض به بانوان؛ بدین شرح که نامبرده با انتشار آگهی مبنی بر استخدام پرستار خانم در سایت شیپور و هدایت بانوان به محل‌های مورد نظر و همچنین با به دام انداختن بانوان در محل‌های خلوت و کم رفت و آمد اقدام به تعرض به آنان نموده و اموال و اشیای قیمتی آن‌ها از جمله دستگاه تلفن همراه، طلاها و زیورآلات آن‌ها را سرقت می‌نموده است فی‌الحال نامبرده دستگیر شده و پرونده وی در شعبه ۱۶ بازپرسی (دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج) در حال رسیدگی است چنانچه افرادی توسط این فرد مورد تعرض و سرقت واقع شده‌اند به آن شعبه یا به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه و طرح شکایت کنند».

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا