فرزندان علی اکبری ولایتی کیست اند؟ +شغل و بیوگرافی

فرزندان و پسران علی اکبری ولایتی کیست اند؟ +شغل و بیوگرافی

فرزندان علی اکبری ولایتی کیست اند؟ +شغل و بیوگرافی آنها را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید. ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده با عنوان زندگی لاکچری فرزندان علی اکبر که حسابی بازتاب داشته است.

فرزندان علی اکبری ولایتی کیست اند؟

علت اینکه واکنشها زیاد بوده به صحبت های سال گذشته آقای ولایتی برمیگیرد که گفته بود “مردم ایران مقاومت را از یمنی‌ها یاد بگیرند، به جای لباس لنگ بپوشند و نان خشک بخورند.”

فرزندان و پسران علی اکبری ولایتی کیست اند؟ +شغل و بیوگرافی

حالا انتشار فیلم مهمانی لاکچری فرزندان آقای ولایتی در ترکیه بازتاب گسترده ای داشته است

مهمانی که فرزندان علی اکبر ولایتی در آن حضور داشته بودند گفته می شود که به عنوان گرگ وال استریت و با محوریت سرمایه گذاری و بازاریابی در روز ۲۶ آذر 1399 در هتل شانگریلای استانبول برگزار شده است

فرزندان آقای ولایتی محمد و علی اصغر به عنوان برج ساز موفق در این مراسم حضور داشت و از آنها تقدیر به عمل آمد

حالا انتشار این ویدیو جنجال زیادی در رسانه ها به وجود آورده است این که آقای علی اکبر ولایتی که فرزندان خود زندگی لاکچری در خارج از کشور دارند و در حال بازسازی در ترکیه و دبی هستند چگونه از مردم ایران می خواست که همچون مردم یمن نون خشک بخورند و لباس کهنه بپوشند .

این ویدئو با انتقادات شدید و تندی در شبکه های اجتماعی همراه بوده است.

علی جعفری، فعال دانشجویی اصول‌گرا این فیلم را منتشر کرده و نوشته است: ” [همان] علی اکبر ولایتی که گفت مردم ایران مقاومت را از یمنی‌ها یاد بگیرند، به جای لباس لنگ بپوشند و نان خشک بخورند.”

آقای علی اکبر ولایتی در حال حاضر رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد و مشاور امور بین الملل رهبر انقلاب و یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام می باشد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *