بیوگرافی فرهاد ظریف والیبالیست +عکس جدید

فرهاد ظریف والیبالیست باید اعدام شود استوری توهین به حضرت فاطمه زهرا

فرهاد ظریف والیبالیست باید اعدام شود استوری توهین به حضرت فاطمه زهرا در روز مادر

فرهاد ظریف والیبالیست باید اعدام شود استوری توهین به حضرت فاطمه زهرا در روز مادر جنجال زیادی به وجود اورده است و در نهایت حکم جلب او صادر شده است.

فرهاد ظریف والیبالیست باید اعدام شود

بعد از هتاکی فرهاد ظریف والیبالیست سابق تیم ملی ایران به حضرت فاطمه واکنش های زیادی صورت گرفت مهدی رسولی مداح اهل بیت معتقد است که باید حکم اعدام برای فرهاد ظریف صادر شود او با اشاره پخش مصاحبه ای در صدا و سیما در سال ۱۳۶۷ که به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا و روز زن در رادیو از برخی از مردم درباره الگوی زندگی شان سوال شد و یکی از افرادی که با رادیو تماس گرفته بود گفت الگوی من برای زندگی اوشین یکی از کاراکتر های داستانی سریال ژاپنی است امام خمینی در واکنش به این اتفاق برای دست اندرکاران این شبکه رادیویی حکم اعدام صادر کرد.

فرهاد ظریف والیبالیست باید اعدام شود استوری توهین به حضرت فاطمه زهرا

مهدی رسولی مداح اهل بیت معتقد است با اینگونه افراد باید به شدت مقابله و برخورد کرد تا دیگر کسی جرات نکند به مقدسات اهل بیت به حالت کند.

همچنین ببینید:

⚡️استوری شایان مصلح فرهاد ظریف (والیبالیست هتاک) را با خاک یکسان کرد

⚡️بیوگرافی فرهاد ظریف والیبالیست و همسرش

فرهاد ظریف روز گذشته در اینستاگرام استوری به اشتراک گذاشت و نوشت سالروز تولد کسی که در سن ۹ سالگی ازدواج و بچه دار شده است باید روز مقابله با کودک آزاری نامگذاری شود نه روز مادر، این استوری فرهاد ظریف در حالی منتشر می‌شود که او چند سال پیش در ماه رمضان به همراه همسرش در برنامه مربوط به افطار حضور پیدا کرد و از اهل بیت صحبت می کرد.

نکات زیر موضوع را شفاف تر می کند:

۱_ مجموعه ی اطلاعات و نشانه های موجود از جمله “بهائی” بودنِ همسر “فرهاد ظریف”، روشن می کند که پشت پرده ی این فحاشی به بزرگانِ “ایران_شیعه” (و تمامِ انسانهای آزاده و عدالت طلب با هر آیین و عقیده ای در جهان)؛ کینه ی تاریخیِ بهائیت از ایرانیان و شیعیان است.

۲_ در دوران قاجار (سال ۱۲۶۰ ه.ق) فردی به نامِ “علی محمد شیرازی” ادعا کرد “امام زمان” است و از سوی پیروانش “باب” (علی محمد باب) نام گرفت. او بعدها مدعیِ پیامبری و آوردنِ دینی جدید شد و انحرافی بزرگ در شیعه و مهدویت ایجاد کرد. او با ترغیب طرفدارانش به خشونت باعث ۳ جنگ داخلی در ایران شد.

۳_ سرانجام میرزاتقی خان فراهانی (امیرکبیر) صدراعظم وطن پرست و اصلاح طلب دوره ناصرالدین شاهی که از یک طرف به ارتباط تشکیلاتِ “باب” با سفارت انگلستان پی برده و از طرف دیگر شاهدِ جنایات و خشونت بابیه بود؛ دستور به اعدامِ رئیس فرقه ی بابیه داد…

۴_ “بهائیت” نیز فرقه‌ای مذهبی منشعب از “بابیه” است که توسط “میرزا حسینعلی نوری” معروف به بهاءالله پدید آمد… میرزا حسینعلی از پیروان علی‌ محمد باب بود که پس از اعدام باب، فرقه بهائیت را پایه‌گذاری کرد.

۵_ پس از بهاءالله،‌ پسرش عباس افندی معروف به عبدالبهاء و سپس شوقی افندی، نوه دختری عبدالبهاء رهبریِ بهائیت را به عهده گرفتند. پس از شوقی، در جانشینی او اختلاف شد و بهائیان به گروه‌های مختلفی همچون بهائیان بیت‌العدلی و بهائیان ارتدوکسی‌ تقسیم شدند. امروزه رهبری بهائیان در دست بیت‌العدل اعظم است.
بهائیان، بهاءالله را پیامبر و بهائیت را دین جدیدی می‌دانند که دین اسلام را منسوخ کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. باید بدترین رفتار با او بشود لعنت خدا بر بیشعوری که به فاطمه زهرا سلام الله علیها توهین کند

  2. دختران حاج قاسم

    به داعش بگید بیادزیرنظر این آقا آموزش ببینه بدبختا می خوان انقلاب جنسی کنن چاره ای ندارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *